۳ مهر ۱۴۰۳، ۷:۵۴

۶۰ رزمنده دوران دفاع مقدس شهرستان کنگان تجلیل شدند

۶۰ رزمنده دوران دفاع مقدس شهرستان کنگان تجلیل شدند

بوشهر- جشن هفته وحدت و تجلیل از ۶۰ رزمنده و ایثارگر شهرستان کنگان با حضور مدیر حوزه‌های علمیه استان بوشهر، جمعی از مسئولین و قشرهای مختلف مردم در جایگاه نماز شهدای محراب این بندر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان دوشنبه‌شب در این آئین با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: امروز رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس پیش خداوند متعال روسفید هستند و امیدواریم که ما نیز بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

سرهنگ مهدی حسن زاده در ادامه با گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: عزیزان اهل سنّت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شهدای زیادی را تقدیم اسلام ناب و انقلاب اسلامی کرده‌اند که این موضوع بهترین شاخص تبیینی برای همه ما در زمینه وحدت است.

وی تصریح کرد: اگر ما امروز بخواهیم حرف از وحدت شیعه و سنی در شهرستان کنگان بزنیم وجود شهدا و ایثارگران اهل سنّت در هشت سال دفاع مقدس، بهترین مثال در این زمینه است چرا که برادران و خواهران سنی ما چه در پشتیبانی و چه با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، دوشادوش سایر رزمندگان با هدف دفاع از سرزمین و انقلاب اسلامی، در مقابل دشمن بعثی ایستادند.

این مقام مسئول در پایان تأکید کرد: مردم شهرستان کنگان، یکی از الگوهای وحدت شیعه و سنی در کشور هستند به این دلیل که مردمان آن سال‌هاست با دو مذهب اسلامی در کنار هم بدون هیچ مواجهه و تقابل مذهبی زندگی کرده و در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و … حول محور اسلام ناب با هم مشارکت دارند.

اجرای مولودی و گروه تواشیح الغدیر به همراه تجلیل از ۶۰ رزمنده دوران دفاع مقدس شهرستان کنگان با حضور مسئولان از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

کد خبر 6234468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha