۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۹

نخعی در صحن مجلس:

باید «سگ هار آمریکایی» مهار شود

باید «سگ هار آمریکایی» مهار شود

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: باید رژیم صهیونیستی که سگ هار آمریکایی است، مهار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی نخعی در جلسه علنی امروز (سه شنبه سوم مهر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: رژیم صهیونیستی حدود یک سال است که فجیع‌ترین جنایات را در غزه مرتکب شده و الان هم شاهد جنایات آنها در جنوب لبنان هستیم و طی چند روز گذشته بسیاری از مردم مظلوم لبنان قتل عام شده و به شهادت رسیدند.

نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی گفت: حماس، حزب الله و انصارالله عمق راهبردی قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند و دشمن می‌خواهد آنها را تضعیف کرده و از بین ببرد. عقب نشینی غیر دیپلماتیک بیشتر از این برای کشور مناسب نیست.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در منطقه جنایات زیادی می‌کند و باید این رژیم کثیف و سگ هار منطقه و سگ هار آمریکایی کنترل و مهار شود.

نخعی اظهار کرد: ما از شورای عالی امنیت ملی درخواست داریم که تدبیری اساسی در این زمینه کند. نمی‌خواهیم برای شورای عالی امنیت ملی تصمیم‌گیری یا تعیین تکلیف کنیم اما انتظار مردم و مجلس شورای اسلامی آن است که تصمیمی اتخاذ شود تا اسرائیل کثیف و سگ هار منطقه مهار شود.

کد خبر 6234676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP AE ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      0 0
      مهار سگ کثیف هار نسل کش یک امر واجب و الزام اجبار است برای کنترل و حذف دفاع در حمایت از امت اسلام و مسلمانان در آینده ..
    • حمید IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      0 0
      سگ به این آمریکایی‌ها و رژیم صهیو نیستی شرف دارد
    • پدیدار ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      0 0
      من نفهمیدم امریکا دوست و برادر است یا سگ هار یا دشمن. یا با منطق آقایان هرسه!