۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶

فرماندار تربت حیدریه:

چاشنی همه موفقیت‌های دفاع مقدس خودسازی مبتنی بر مبانی دینی بود

چاشنی همه موفقیت‌های دفاع مقدس خودسازی مبتنی بر مبانی دینی بود

تربت حیدریه- فرماندار تربت حیدریه گفت: چاشنی همه موفقیت‌های دفاع مقدس خودسازی مبتنی بر مبانی دینی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر کی‌پور صبح سه شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در تربت‌حیدریه که به میزبانی گروه توپخانه، موشکی و پدافند هوایی ۶۱ محرم برگزار شد، اظهار کرد: مبانی فکری کسانی که در دوران دفاع مقدس دخیل بودند یک ویژگی‌های مشترکی داشت که مهم‌ترین آن ایمان به خدا، هدف و پیروزی و نصرت الهی بود که همانند رهبرشان محکم و استوار ایستادند.

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: در صورتی که با دست خالی وارد جنگ هشت ساله شدیم اما آنچه که ما را پیروز کرد مکتب و اراده برخاسته از ایمان ملت و نیروهای مسلح بود که جنگ را به ثمر نشاند.

وی تصریح کرد: در صورتی که با دست خالی وارد جنگ هشت ساله شدیم اما آنچه که ما را پیروز کرد مکتب و اراده برخاسته از ایمان ملت و نیروهای مسلح بود که جنگ را به ثمر نشاند.

کی پور بیان کرد: اینکه افتخارات گذشته را فقط ورق بزنیم کار بزرگی نکردیم، لذا باید گام‌های بالاتر و بلندتری در جهت اهداف گذشتگان برداریم

فرماندار تربت حیدریه افزود: امروز جبهه مقاومت مرزهای جهان اسلام را در برگرفته و محور تقابل با نظام اسلامی از مرزهای جمهوری اسلامی فراتر رفته‌است.

وی تاکید کرد: امروز باید یک بازنگری در خود داشته‌باشیم، لذا اگر مبنا و تفکر دینی باشد و خانواده را در راستای تندبادهای غربی مقاوم کنیم هیچ نگرانی وجود ندارد.

کی پور بیان کرد: یکی از وظایف اصلی نیروهای مسلح برای اینکه در تراز انقلاب بمانند، حفظ خانواده‌های خودشان از گزند آسیب‌هاست و اگر در خانواده نیروهای مسلح مبانی اعتقادی ضعیف داریم جبهه همان جا است و باید ایمان‌ها را قوی کنیم و از درون خانواده را محکم کنیم.

امروز آثار و برکات دفاع مقدس در جبهه مقاومت نمایان است

در ادامه این مراسم همچنین سرتیپ دوم پاسدار ابراهیم ملک محمودی، فرمانده گروه توپخانه، موشکی و پدافند هوایی ۶۱ محرم اظهار کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در برابر ظلم استکبار جهانی ایستادند، در عین حال با پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی متوجه یک تهدید علیه ظلم و سلطه شد، لذا صدام بعث را به مجهزترین سلاح‌ها مسلح کردند و با حمایت همه جانبه می‌خواستند درخت نوپای انقلاب اسلامی را ریشه‌کن کنند.

فرمانده گروه توپخانه، موشکی و پدافند هوایی ۶۱ محرم افزود: دفاع مقدس دانشگاه ایثار و شجاعت و شهامت، وفاداری، وفاق، همدلی و ولایتمداری بود که شکل گرفت، امروز از آن قله می‌بینیم که چه چشمه‌هایی جاری شده و تجارب هشت سال دفاع مقدس امروز در جبهه مقاومت نمایان است.

وی گفت: در شهرستان تربت حیدریه تیپ پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی ارتش، گروه توپخانه، موشکی و پدافند هوایی ۶۱ محرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه ناحیه بسیج و نیروی انتظامی مستقر هستند.

کد خبر 6234811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha