۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۵

رئیس پلیس راهور مرکزی خبر داد؛

اعمال محدودیت های ترافیکی بازی استقلال و پرسپولیس در اراک

اعمال محدودیت های ترافیکی بازی استقلال و پرسپولیس در اراک

اراک- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از اعمال محدودیت ترافیکی ویژه بازی استقلال و پرسپولیس فردا (چهارشنبه) در اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد پورشمس اظهار کرد: دربی ۱۰۴ فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۹ به میزبانی استان مرکزی در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود اما اعمال محدودیت‌ها از ساعت صبح انجام می‌شود و تا پایان دیدار و تخلیه کامل ورزشگاه تداوم دارد.

وی افزود: اعمال محدودیت ترافیکی از کنارگذر تقاطع آزادگان به سمت بلوار شهدای گمنام، میدان حافظیه به سمت بلوار شهدای گمنام، تمام کوچه‌های کوی بهاران به سمت بلوار شهدای گمنام، بلوار شهدای دولت به سمت ورزشگاه، میدان فاطمیه به سمت میدان حافظیه، بلوار قدس (زیرپل شهید فتاحی) به سمت میدان حافظیه و بلوارزحافظیه به سمت میدان حافظیه است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه تنها افرادی می‌توانند وارد این محدودیت‌ها شوند که دارای کارت مخصوص باشند، افزود: انتظار است تمام شهروندان تا حد امکان جهت تردد به ورزشگاه از سرویس‌های حمل و نقل عمومی بویژه اتوبوس‌های شرکت واحد که شهرداری به صورت ویژه برای این امر در نظر گرفته استفاده کنند.

وی تاکید کرد: امید است شهروندان استان مرکزی در راستای برگزاری هرچه بهتر دیدار استقلال و پرسپولیس تهران، همکاری خوبی با مأموران پلیس راهور این استان داشته باشند و از پارک خودرو در محل‌های یاد شده خودداری کنند.

کد خبر 6234911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha