۴ مهر ۱۴۰۳، ۸:۱۵

یک پیشکسوت با مهر مطرح کرد:

پرسپولیس یک سروگردن بالاتر از استقلال است/ تاثیر غیبت ارونوف

پرسپولیس یک سروگردن بالاتر از استقلال است/ تاثیر غیبت ارونوف

کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس از استقلال در این فصل بهتر بوده و به نظرم با دو گل می تواند برنده دربی صد و چهارم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل خود روز چهارشنبه ۴ مهر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک رو در روی استقلال تهران در دربی ۱۰۴ قرار می‌گیرد. در حالی که این بازی در هفته ششم برگزار می‌شود اما هر دو تیم به دلیل حضور در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا هر دو تیم یک بازی نسبت به تیم‌های مدعی دیگر کمتر انجام داده اند و پرسپولیس با ۴ بازی و ۸ امتیاز تا پیش از دربی ۱۰۴ در رده چهارم قرار دارد و استقلال هم با ۵ امتیاز در جایگاه نهم جدول ایستاده است.

پایان رأفت کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با دربی ۱۰۴ اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس در بازی‌های اخیر نتایج خیلی خوبی کسب کرده و نتایج این تیم رو به رشد بوده است. روز دوشنبه (دوم مهر) من در تمرین پرسپولیس حضور یافتم و همه چیز خوب بود و بازیکنان تیم آمادگی ۱۰۰ درصدی برای این بازی داشتند.

استقلال قابل احترام است

او ادامه داد: دربی یک بازی سنتی و از حساسیت بالایی برخوردار است. برای این بازی نباید به جایگاه دو تیم در جدول نگاه کرد، تیم استقلال قابل احترام است و امیدوارم بازیکنان با تمام توان خود در زمین بازی ظاهر شوند تا بتوانند هواداران پرسپولیس را خوشحال کنند و ما هم بی صبرانه منتظر نتیجه خوب بازیکنان پرسپولیس هستیم.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: این تیم در تمامی پست‌ها بازیکنان بسیار خوب و باهوشی را در اختیار دارد و امیدوارم چهارشنبه یک روز احساسی برای آنها باشد و هواداران نیز در پایان بازی از پیروزی تیم خود شاد باشند.

پرسپولیس یک سروگردن بالاتر از استقلال است/ تاثیر غیبت ارونوف

تاثیر غیبت ارونوف

او در پاسخ به این سوال که آیا غیبت «اوستون ارونوف» برای پرسپولیس گران تمام خواهد شد، گفت: به نظرم مشکلی پرسپولیس را تهدید نخواهد کرد. پرسپولیس بازیکنان زیادی را داخل زمین و روی نیمکت دارد که می توانند جای این بازیکن را پر کنند. هر چند این بازیکن ازبکستانی یکی از بهترین های تیم است و می توانست کمک حال پرسپولیس باشد.

پرسپولیس با دو گل پیروز می‌شود

رأفت در پاسخ به این سوال که نتیجه دربی ۱۰۴ را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: فوتبال ورزشی نیست که قابل پیش بینی باشد، با توجه به شرایط دو تیم استقلالی‌ها در هفته‌های اخیر حاشیه‌های زیادی داشتند و اصلاً خوب عمل نکردند و جواد نکونام هنوز به ترکیب ۱۱ نفره اصلی تیمش دست نیافته و کار برای این تیم سخت شده است و امیدوارم پرسپولیس دو بر صفر این بازی را با پیروزی به پایان برساند.

کد خبر 6234970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha