۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۱

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:

شهرداری قزوین به وضعیت زمین شقایق رسیدگی کند

شهرداری قزوین به وضعیت زمین شقایق رسیدگی کند

قزوین- دبیر شورای اسلامی شهر قزوین خواستار رسیدگی و تعیین تکلیف وضعیت زمین شقایق توسط شهرداری قزوین شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم اللهیاری با اشاره به بازید این کمیسیون از زمین شقایق اظهار کرد: وضعیت زمین شقایق نابسامان است و ضرورت دارد شهرداری ظرف مدت یک هفته نسبت به تعیین تکلیف و رسیدگی به وضعیت آن اقدام کند.

وی با اشاره به تعارض وظایف سازمان فرهنگی وسازمان پارکها در خصوص زمین شقایق ادامه داد: این دو سازمان هنوز وظایف خود درقبال این زمین را نمی دانند همچنین زمین چمن این مجموعه تعمدا خشک شده که جای پرداختن و واکاوی دارد که چرا این موضوع اتفاق افتاده است.

دبیر شورا همچنین خاطر نشان کرد: محیط پیرامون این بوستان بسیار کثیف و نابسامان است و به نظر می رسد دراین مجموعه هیچ مدیریتی صورت نمی گیرد و رها شده است.

اللهیاری خواستار ارایه طرح شهرداری درخصوص مدیریت زمین شقایق و خارج شدن این فضا از وضعیت موجود ظرف مدت یک هفته شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا در بخش دیگری از سخنانش خواستار نظارت بیشتر سازمان مدیریت پسماند در مورد سامانه بهروب برای جمع آوری بازیافت شهروندان شد و گفت: به نظر می رسد باید اطلاع رسانی گسترده در این خصوص صورت گیرد و همچنین درمورد عملکرد ونحوه فعالیت و قیمت های خرید بازیافت نیز بازنگری دراین سامانه صورت گیرد.

وی در ادامه جلسه در طرح دیدگاه خود پیرامون اجرای بام سبز در ساختمانهای مسکونی خواستار رعایت جوانب فرهنگی و دقت نظر بیشتری بر روی اجرای این طرح درشهر قزوین شد.

کد خبر 6234997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha