۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۴

در دیدار با نماینده غرب استان البرز انجام شد؛

دستور ویژه وزیر فرهنگ برای رفع مشکل زیرساخت‌های فرهنگی غرب البرز

دستور ویژه وزیر فرهنگ برای رفع مشکل زیرساخت‌های فرهنگی غرب البرز

کرج- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رفع مشکلات زیرساخت های فرهنگی شهرستان‎های غرب استان البرز شامل طالقان، ساوجبلاغ، چهارباغ و نظرآباد دستور ویژه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست مشترک با علی حدادی نماینده این شهرستانها در مجلس، برای تأمین نیازهای فرهنگی غرب البرز دستور ویژه صادر کرد تا اقدامات لازم صورت گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به استعدادهای درخشان و جمعیت فراوان در غرب البرز گفت: توجه به امر زیرساخت‌های فرهنگی این منطقه پرجمعیت مهم و تأثیرگذار است.

صالحی ادامه داد: در سال‌های گذشته از زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد بازدید داشته و از نیازهای فرهنگی این مناطق شناخت دارد.

علی حدادی نماینده شهرستان‌های غرب استان البرز در مجلس در این نشست که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، خواستار توجه ویژه این وزارتخانه به رفع مشکلات و زیرساخت‌های فرهنگی حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ شد.

وی در ادامه با اشاره به فرسودگی ساختمان فرهنگسراهای ساوجبلاغ و نظرآباد و نیاز مبرم به بازسازی و تجهیز این مراکز فرهنگی خواستار نگاه ویژه به این مراکز شد.

نماینده مردم غرب استان البرز در مجلس شورای اسلامی در ادامه از بیمه تکمیلی هنرمندان پیشکسوت و فراهم شدن امکانات برای تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی و رفع مشکلات کانون‌های زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از ضرورت‌ها برشمرد.

حدادی با مهم خواندن عملکرد رسانه‌های محلی خواستار تخصیص کاغذ به‌طور ویژه به نشریات محلی البرز و حمایت در برگزاری دومین جشنواره ملی چشمه شد.

کد خبر 6235076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha