۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۳

رئیس کل دادگستری گیلان تاکید کرد؛

لزوم راه اندازی مرکز شوق زندگی با هدف مدیریت آسیب‌های اجتماعی

لزوم راه اندازی مرکز شوق زندگی با هدف مدیریت آسیب‌های اجتماعی

رشت- رئیس کل دادگستری گیلان بر لزوم راه اندازی مرکز شوق زندگی با هدف مدیریت آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: همه دستگاه ها در افتتاح این مرکز مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دومین نشست شورای استانی مدیریت پیشگیری از وقوع جرم با تبریک هفته دفاع مقدس و یادآوری ایثار و مجاهدت رزمندگان اسلام اظهار کرد: ما باید قدردان این رشادت‌ها و جانفشانی ها بوده و برای رشد و تعالی کشور از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری از جرم امری پرفایده و کم هزینه است، گفت: امروز درک و شناخت درست و دقیقی از اهمیت پیشگیری در بین مسئولان مشاهده می‌شود.

رئیس شورای پیشگیری وقوع جرم در ادامه افزود: در خصوص پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری‌ها و اعمال تبصره دو ماده ۱۰ اقدامات ارزنده‌ای در استان انجام شده و تصمیمات جدیدی نیز جهت استفاده از سامانه‌های الکترونیک برای کاهش پرونده‌ها و جرایم اتخاذ شده است.

وی با تاکید بر راه اندازی مرکز شوق زندگی با هدف مدیریت آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها به محوریت دستگاه قضائی باید در افتتاح این مرکز در راستای کمک به جامعه هدف و آسیب دیدگان اجتماعی مشارکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش بزه سرقت در استان تصریح کرد: دادستان‌ها و مسئولان قضائی استان و تمامی دستگاه‌هایی که در این زمینه وظیفه دارند باید هم در بخش شناسایی مجرمین و هم در برخورد قاطع با جدیت بیشتری عمل کنند.

وی در ادامه ابراز داشت: پابند الکترونیک برای مجرمین حرفه‌ای و سارقین باید جدی تر از گذشته دنبال شود.

رئیس کل دادگستری استان در پایان اظهار داشت: امید است که با هم افزایی و همکاری مسئولان شاهد کاهش وقوع سرقت در جامعه باشیم

کد خبر 6235173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha