۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۵

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

ورزش خوزستان به خصوص دررشته های تیمی می تواند موفق تر از این باشد

ورزش خوزستان به خصوص دررشته های تیمی می تواند موفق تر از این باشد

اهواز - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به اعتقاد بنده ورزش خوزستان علی‌الخصوص ورزش تیمی،می‌تواند بیش از این موفق باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بنی تمیم پیش از ظهر امروز سه شنبه در مجمع انتخاب رئیس هیأت بسکتبال خوزستان که در سالن جلسات هتل نیشکر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: حامد حدادی در مجمع امروز حضور دارند که ایشان مایه افتخار بسکتبال ایران و خوزستان است.

وی با بیان اینکه رئیس جدید هیأت بسکتبال خوزستان در مدت زمان سرپرستی اش، آرامش بسیار خوبی بر بسکتبال استان حاکم کرد، گفت: روشن ضمیر اقدامات ارزنده‌ای در این حوزه انجام داده که از جمله آنها می‌توان به برگزاری مسابقات استعدادیابی و دوره‌های آموزشی اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: همچنین ایشان نشان داد که علیرغم تنش‌ها، می‌تواند بسیار خوب و با تدبیر کار کند و حواشی را به حداقل رساند، انشاالله در ادامه راه نیز اینچنین پیش رود.

بنی تمیم با اعلام اینکه به اعتقاد بنده ورزش خوزستان علی‌الخصوص ورزش تیمی، می‌تواند بیش از این موفق باشد، افزود: این مساله را پیش از این در رشته‌های والیبال و بسکتبال با چهره‌های شاخصی که داشته‌ایم نشان داده‌ایم.

وی تاکید کرد: باید اختلاف‌ها را کنار گذاشت و از ظرفیت‌های خوب و ارزنده بخش انسانی و زیرساختی بهره برد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به وجود شرکت‌های قدر در استان گفت: باید به بهترین نحو از ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

بنی تمیم با بیان اینکه برنامه‌های در حال اجرا توسط فدراسیون بسکتبال، قابل توجه است، تصریح کرد: این نشان دهنده ترسیم چشم‌انداز خوب از سوی فدراسیون است و بنده از داوری و مجموعه شأن قدردانی می‌کنم، امیدوارم هرچه زودتر نتیجه این اقدامات را در المپیک پیش رو شاهد باشیم.

وی افزود: از زحمات رئیس سابق هیأت بسکتبال خوزستان نیز قدردانی می‌کنم.

کد خبر 6235174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha