۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۹

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

رژیم غاصب اسرائیل باوحدت کشورهای آزادی‌خواه محو می‌شود

رژیم غاصب اسرائیل باوحدت کشورهای آزادی‌خواه محو می‌شود

فهرج_ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با وحدت کشورهای آزادی خواه دنیا می‌توانیم رژیم غاصب اسرائیل را که اوج وحشیگری را به نمایش گذاشته از کره زمین محو کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدعلی نظری، روز سه شنبه در گردهمایی خانواده معظم و معزز شهدا، پیشکسوتان و رزمندگان شیعه و اهل سنت شهرستان فهرج گفت: دو هفته عظیم و بزرگ وحدت و دفاع مقدس برای ما ایرانی‌ها بی نظیر است، چون که یکی از عوامل ما در پیروزی دفاع مقدس وحدت می‌باشد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای است که بخشی از این گنجینه خانواده‌های شهدا و بازماندگان دفاع مقدس و بخش اعظم آن شهدا و پیشکسوتان هستند افزود: ما باید از این گنجینه بزرگ به حد اعلا استفاده کنیم خصوصاً در این روزهایی که دشمن روایت غلط را به خورد نسل جوان می‌دهد وظیفه پیشکسوتان این است که رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان را تبیین کند.

وی افزود: این روزها دشمن در فضای مجازی جریان دفاع مقدس را با ایجاد شبهه به حاشیه می‌برد و اثرات مثبت این روزها، مقابل دشمنی که وارد جنگ شناختی شده و با پمپاژ ناامیدی در میان نسل جدید یاس را گسترش می‌دهد تبیین است.

سردار نظری ادامه داد: لشکر ۴۱ ثارالله در کرمان با تعداد محدودی از ابتدا و در بحبوحه حمله دشمن تشکیل شد و با یک گروهان به مناطق جنگی رفت و در سال ۶٠ تبدیل به تیپ و در سال ۶۱ تبدیل به لشکر شد.

وی افزود: لشکر ۴۱ ثارالله در بیش از ۲٠ عملیات حساس و بزرگ کشور نقش کلیدی داشت و افتخار آفرید.

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: الان بعد از سال‌ها می‌بینیم بسیج مردمی نه تنها در کشور بلکه در کل محورهای مقاومت حرف اول را می‌زند انقلاب تا عمق کشورهای متخاصمی که آن روزها به دنبال ساقط کردن انقلاب بودند پیش رفته است.

سردار نظری گفت: دفاع همه جانبه ما راهبردی شد که دشمن نه تنها نتوانست ما را شکست دهد، بلکه ما با دستاوردهای بزرگی که پیدا کردیم، توانستیم انقلاب را تثبیت کنیم و به مرحله‌ای رسیدیم که انقلاب را توسعه دادیم.

وی با بیان اینکه کلمه مقدس به دفاع ما قداست داد و باعث شد همه اقشار خواهان حضور در جبهه باشند گفت: ایران آغازگر جنگ نبود و از تمامیت ارضی خود دفاع کرد در تمام دنیا کسی که از سرزمینش دفاع می‌کند ارجمند و کارش مقدس است در همین قداستی که حضرت امام (ره) به دفاع مقدس نسبت دادند همه اقشار جامعه از مسیحی و زرتشتی و اهل سنت و همه قوم‌ها در دفاع مقدس شرکت کردند و این وحدت و حضور همه اقشار جامعه ما را پیروز کرد.

سردار نظری گفت: امروز یکی از نیازهای جامعه ما همین وحدت است، دشمن هر روز برای افتراق و شکاف انداختن بین مذاهب مختلف در فضای مجازی و حقیقی کار می‌کنند و متأسفانه بعضی از افراد چون به دنبال پست و جایگاه هستند در دام دشمن گرفتار می‌شوند.

فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به اینکه با کلمه وحدت به خواسته اصلی امام راحل که رسیدن به تمدن اسلام می‌رسیم گفت: وحدت این روزها نه تنها در کشور ما بلکه در تمام کشورهای آزادیخواه دنیا باید شکل بگیرد و با وحدت کشورهای آزادی خواه دنیا می‌توانیم رژیم غاصب اسرائیل را که اوج وحشی گری را به نمایش گذاشته از کره زمین محو کنیم.

کد خبر 6235175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha