۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۸

رئیس مرکز آموزش سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد؛

برگزاری ۶۲ دوره آموزشی برای محیط بانان طی سه سال گذشته

برگزاری ۶۲ دوره آموزشی برای محیط بانان طی سه سال گذشته

کرج- رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط‌بان سازمان حفاظت محیط زیست گفت: همه محیط بانان کشور آموزش بدو خدمت را گذرانده‌اند و در ۳ سال گذشته ۶۲ دوره آموزشی در استان‌ها برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی محیط زیست، سید ابوالقاسم موسوی در جریان بازدید از مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان استان البرز افزود: امروز همه محیط بانان کشور آموزش بدو خدمت را گذرانده‌اند و در ۳ سال گذشته ۶۲ دوره آموزشی در استان‌ها برگزار شد که از ظرفیت استان‌ها نیز در برگزاری آموزش استفاده شده است.

وی افزود: مجموعاً بیش از ۶ هزار نفر آموزش برگزار شده است که هر محیط بان بیش از یک دوره و در برخی موارد ۲ یا ۳ دوره آموزشی را گذرانده‌اند که شامل سرفصل‌های متنوع می‌شود.

موسوی تاکید کرد: دوره‌های تکمیلی نیز برای محیط بانان آغاز شده است و با این اتفاقات نکاتی که محیط بانان لازم دارند را می‌آموزند و آماده خدمت حرفه‌ای خواهند بود.

رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط‌بان سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: اقتدار محیط بانان باید در جامعه و افکار عمومی به نمایش گذاشته شود و نوع فعالیت آنها برای مردم اطلاع رسانی شود.

وی مرکز آموزش محیط زیست را سرمایه‌ای برای سازمان دانست و یادآور شد: این مرکز می‌تواند وظایف مهمی از جمله آموزش کارشناسان و مدیران و حتی اقشار مختلف مردم را عهده دار شود و امیدوارم توسعه این مرکز در دستور کار مدیریت جدید قرار گیرد.

کد خبر 6235203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha