۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۸

با همکاری پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد؛

تفاهم‌نامه جذب و به کارگیری محقق پسادکتری صنعتی

تفاهم‌نامه جذب و به کارگیری محقق پسادکتری صنعتی

تفاهم‌نامه جذب و به کارگیری محقق پسادکتری صنعتی در شرکت‌های فعال در حوزه دارو با همکاری پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برای انجام پروژه‌های فناورانه دانش‌بنیان منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، تفاهم‌نامه «جذب و به کارگیری محقق پسادکتری صنعتی در شرکت‌های تابعه تیپیکو با همکاری پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برای انجام پروژه‌های فناورانه دانش‌بنیان» به امضای دکتر بیژن رنجبر رئیس پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر عقیل آرین نژاد مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین (تیپیکو) رسید.

این تفاهم نامه در راستای حمایت از پژوهش‌های کاربردی و مبتنی بر بازار، توسعه فناوری و تجاری سازی محصولات دانش‌بنیان وفناورانه و همچنین اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی و جهش تولید منعقد شده است.

استفاده بهینه از ظرفیت دانش آموختگان دوره دکتری در حوزه‌های پژوهشی، فناوری و صنعتی دارویی، کمک به جذب و نگه داشت نخبگان، ایجاد بستر مناسب برای توانمندسازی دانش آموختگان دوره دکتری در ورود به بازار کار، کمک به گسترش مرزهای دانش و حل مشکلات صنعت کشور، توسعه ارتباط بین دانشگاه و صنعت، کمک به توسعه فناوری و تجاری سازی ایده‌ها و کمک به کاربردی سازی پژوهش‌های دانشگاهی از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

کد خبر 6235204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha