۴ مهر ۱۴۰۳، ۹:۴۳

عضو شورای افتای کردستان:

اتحاد مسلمانان رمز نابودی رژیم صهیونیستی است

اتحاد مسلمانان رمز نابودی رژیم صهیونیستی است

سنندج- عضو شورای افتای کردستان با بیان اینکه خوی وحشیگری رژیم غاصب در سرزمین لبنان و غزه همچنان ادامه دارد، افزود: اتحاد مسلمانان رمز نابودی رژیم صهیونیستی است.

ماموستا لقمان نذیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خداوند در قرآن در مورد بنی اسرائیل سخن می‌گوئید و خود و قرآن را شاهدی برای جنایت‌های این رژیم قرار داده است.

وی افزود: با وجود نعمت‌های فراوان بر بنی اسرائیل اما قدردان نبودند و کارشان کتمان و انکار و کشتار انبیا و پیامبران بود.

عضو شورای افتا کردستان تصریح کرد: این قوم و حرکت صهیونیست که ایجاد شده خود را برترین می‌دانند و تمام جهان را از درجه پایین خلقت می‌دانند و امروز جنایت ۷۵ ساله این رژیم علیه غزه و فلسطین به اوج خود رسیده است.

ماموستا نذیری گفت: نفرت از انقلاب اسلامی هم که در بین تمام کشورهای استکباری و با وجود تمام توطئه و تحریم‌ها به پیروزی رسید و الگویی برای غزه و مقاومت است، ترس صهیون‌ها را افزایش داده و اینکه در لبنان، عراق، سوریه، فلسطین، یمن مقاومت تکثیر شود هم عامل خوف آنها است.

وی عنوان کرد: صهیونیست‌ها با به کارگیری تمام تکنیک‌ها قصد حذف سران بزرگ حماس و حزب‌الله و مقاومت را دارد و با بی اخلاقی و توحش حتی شهید هنیه را بدون توجه به قوانین بین المللی در تهران شهید کرد.

عضو شورای افتا کردستان تصریح کرد: امیدواریم حزب الله که پیرو خدا و قرآن و اسلام ناب هستند پیروز شوند و جبهه واحده آنها بر نیروهای صهیون در خاورمیانه تسلط یابد.

تشکیل جبهه واحد دستور قرآن کریم است

ماموستا نذیری خاطرنشان کرد: تشکیل جبهه واحد دستور قرآن است و کنفرانس وحدت اسلامی هم که با حضور منادیان وحدت برگزار می‌شود، یده واحده علیه استکبار جهانی و آمریکایی روباه صفت هستند.

ماموستا نذیری گفت: خدا دستور به مبارزه داد و جبهه مقاومت در لبنان امروز پیروز است.

وی بیان کرد: حزب الله در مقابل حملات انجام شده اسرائیل با توپ و تانک و تجهیزات مدرن ایستادگی کرده و با این کار صهیون‌ها قصد ترساندن مسلمانان را دارند تا از اهداف خود دست بکشند.

عضو شورای افتا کردستان تصریح کرد: سید حسن نصرالله ایستادگی در مقابل جنایت‌های رژیم اعلام آمادگی کرد و از دید همه اهل شریعت و قرآن و دین اسلام این جنایت از بنیه محکوم است و نباید کسی سکوت کند.

ماموستا نذیری بیان کرد: توصیه نبی اکرم عدم سکوت در مقابل ظلم است و جهان اسلام ید واحدی است که باید مظلومیت فلسطین را فریاد بزند تا جهان در مقابل این جنایت‌ها سکوت نکند و مانع ادامه جنایت‌ها در کشورهای بی دفاع شود.

وی افزود: اگر امروز در مقابل اسرائیل ایستادگی نشود و جلوی آنها گرفته نشود روزی همه کشورهای مسلمان به این جنایت کشیده می‌شوند پس باید جهان اسلام هوشیار باشد و امروز با عدم سکوت مانع ادامه روند جنایتگری در جهان شد.

وی گفت: اسرائیل جنایتکار تاریخ است که با همه عالم بشریت در جنگ است و تنها باید با مقابله و ایستادگی و اتحاد مانع ادامه روند کشتار آنها شد.

کد خبر 6235213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha