۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۹

با حضور وزیر بهداشت و رییس هیات عالی جذب؛

گزارش جذب اعضای هیات علمی در وزارت بهداشت ارائه شد

گزارش جذب اعضای هیات علمی در وزارت بهداشت ارائه شد

سیصد و چهل و دومین جلسه هیات عالی جذب شورایعالی انقلاب فرهنگی با ارائه گزارش جذب اعضای هیات علمی در وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، سیصد و چهل و دومین جلسه هیات عالی جذب شورایعالی انقلاب فرهنگی و هشتمین جلسه این هیات در سال جاری صبح امروز سه شنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۳، با حضور وزیر و مدیران ارشد وزارت بهداشت، رییس و اعضای هیات عالی جذب و روسای دو کمیسیون آموزش و تحقیقات و بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

دکتر ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی و دکتر چنگیزی آشتیانی، رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت در این نشست گزارش هایی از عملکرد این وزارتخانه در جذب اعضای هیات علمی در فراخوان های قبلی، ارائه کردند.

بررسی تعداد هیات علمی جذب شده در فراخوان بیستم وزارت بهداشت و ارائه نیازمندی ها و درخواست معاونت آموزشی وزارت بهداشت برای بیست و یکمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی در سال جاری، از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

در این نشست علاوه بر بررسی و تایید درخواست تعدادی از متقاضیان عضویت هیات علمی بر اساس ماده ۱۵ ارجاعی از سوی کمیته رسیدگی به شکایات، نتایج بررسی کارگروه بررسی صلاحیت عمومی و هیات اجرایی جذب برخی دانشگاه ها از جمله دانشگاه های علوم پزشکی اراک و بابل و نیز دانشگاه آزاد اسلامی استان های اردبیل، خوزستان و قم طرح و تایید شد.

در این نشست، علاوه بر رییس، اعضا، مسئولان و مشاوران هیات عالی جذب، حجت الاسلام و المسلمین رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، دکتر صادق نیت، مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی و دکتر جعفریان، مشاور عالی و جانشین وزیر بهداشت نیز حضور داشتند.

کد خبر 6235258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha