۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۲

تولیت حرم حضرت معصومه(س):

قهرمانی با پیروی از گفتمان دینی عبادت است

قهرمانی با پیروی از گفتمان دینی عبادت است

قم- تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: قهرمانی با پیروی از گفتمان و الگوی دینی یک عبادت است و انسان با جسمی ناقص هم می‌توان به موفقیت دست یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر سه شنبه در دیدار با قهرمان رشته وزنه برداری پارالمپیک پاریس، اظهار کزد: قهرمانی با پیروی از گفتمان دینی یک عبادت است و انسان باید مروج امید آفرینی باشد و از نا امیدی بپرهیزد.

وی تصریح کرد: آن دسته از ورزشکارانی که در عرصه‌ها و میادین مختلف ورزشی با نمادهای دینی به مرحله قهرمانی می‌رسند در حقیقت کاری عبادی انجام می‌دهند.

امام جمعه قم با بیان اینکه انسان نباید در هیچ یک از مراحل زندگی‌نامه ناامید شود افزود: انسان دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی است که می‌تواند از عهده کارهای بزرگ برآید.

آیت الله سعیدی بیان کرد: ورزشکاران پارالمپیکی ثابت کردند که می‌توان با وجود معلولیتی جسمی کارهای بزرگی انجام دهند و به موفقیت‌های بزرگ برسند.

امام جمعه قم بیان کرد: با جسمی نا توان و یا حتی معلول گونه هم می‌توان در همه عرصه افتخار آفرید و به مرتبه والایی رسید.

تولیت حرم بانوی کرامت ابراز کرد: ورزشکاران دارای نقص جسمانی در امر ورزش مظلوم واقع شده‌اند و مسئولان باید به رشته‌های ورزشی معلولان و پارالمپیکی توجه بیشتری داشته باشند.

آیت الله سعیدی در پایان ضمن قدردانی از زحمات روح الله رستمی قهرمان پارالمپیک پاریس با اهدای لوح، نشان و انگشتر متبرک به حرم معصومه سلام الله علیها تجلیل کرد.

کد خبر 6235304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha