۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۷

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

«حزب الله» پرچم افتخار لبنان و جهان اسلام است

«حزب الله» پرچم افتخار لبنان و جهان اسلام است

قم- جامعه مدرسین حوزه علیمه قم با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از ملت لبنان و جبهه مقاومت تصریح کرد: «حزب الله» پرچم افتخار لبنان و جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی آغاز موج جدید حملات رژیم صهیونیستی علیه لبنان بیانیه ای صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حملات خونبار و خبیثانه رژیم غاصب صهیونیستی و کشتار وحشیانه مردم در مناطق مسکونی و مراکز درمانی نشان از استیصال و ضعف این جرثومه فساد دارد. اسرائیل زبون که در مقابل اقتدار و قدرت حزب الله، آسیب‌های جدی و غیر قابل جبرانی دیده است، اکنون دیوانه وار به بمباران مناطق غیر نظامی روی آورده و بر سیاهه جنایات خود می‌افزاید.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با عرض تسلیت به ملت مقاوم لبنان و حزب الله قهرمان، برای شهدای این حملات ددمنشانه رحمت و مغفرت و برای مردم مبارز و مجاهد لبنان و رزمندگان غیور جبهه مقاومت از خداوند متعال صبر، امداد و نصرت الهی مسئلت دارد.

«حزب الله،» پرچم افتخار لبنان و جهان اسلام است و امروز به جای مدعیان بی‌عمل در میدان مبارزه با اسرائیل، قاطعانه در این عرصه حضور دارد. آمریکا، و دیگر دولت‌های غربی و سازمان‌های فشل و بی‌خاصیت حقوق بشری در یک جبهه مشترک با اسرائیل حضور دارند و امروز در تمام جنایات این دولت شیطانی سهیم هستند.

سکوت برخی دولت‌های اسلامی و رفتار خائنانه برخی از آنان در سازشکاری با این رژیم خبیث، خشم مقدس امت اسلامی را بر خواهد انگیخت و بی‌شک اسرائیل و حامیانش در منجلاب فساد و جنایتکاریشان غرق خواهند شد.

امت اسلامی برخلاف حکامشان همراه و یاور مردم مظلوم فلسطین و لبنان هستند و در این حوادث نیز همچون دیگر میادین به حمایت از لبنان برمی‌خیزند. اُذِنَ لِلَّذینَ یُقاتَلونَ بِاَنَّهُم ظُلِموا وَ اِنَّ اللَهَ عَلیٰ نَصرِهِم لَقَدیر؛

إن‌شاءالله خدای متعال به امت اسلامی و آنان که جان برکف به دنبال تعالی «کلمه الله» هستند، نصرت خواهد داد. و این سنت الهی قطعی است و دنیای اسلام، به لطف الهی، نابودی غدّه‌ی سرطانی صهیونیستی را به چشم مشاهده خواهد کرد «وَ لَیَنصُرَنَّ اللَهُ مَن یَنصُرُه».

کد خبر 6235312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha