۲۸ شهید در حملات امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه

۲۸ شهید در حملات امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه

ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با حملات خود به لبنان، به حمله به نوار غزه نیز ادامه می‌دهد و شمار بیش‌تری از ساکنان این باریکه را به شهادت می‌رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، همزمان با حملات ارتش رژیم صهیونیستی به لبنان، حملات ارتش این رژیم به نوار غزه نیز همچنان ادامه دارد.

منابع پزشکی به الجزیره اعلام کردند که از صبح امروز تاکنون در نتیجه حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌های مسکونی در نوار غزه ۲۸ نفر به شهادت رسیده‌اند.

علاوه بر این خبرنگار الجزیره گزارش داد که در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در منطقه «التوام» در شمال نوار غزه نیز چند فلسطینی به شهادت رسیده و چندین نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

خبرنگار المیادین نیز اعلام کرد که در پی حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای دیگر در اطراف باشگاه «الاهلی» واقع در اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه ۸ نفر به شهادت رسیده‌اند و ۱۱ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این شمال اردوگاه النصیرات نیز هدف حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

منابع رسانه‌ای گزارش دادند که جنگ‌افزارها و پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با حملات توپخانه‌ای ارتش این رژیم به مناطق واقع در شمال غرب اردوگاه النصیرات، به سوی این مناطق آتش گشوده‌اند. علاوه بر این شمال غرب اردوگاه النصیرات از سوی ارتش رژیم صهیونیستی با بمب‌های دودزا نیز هدف قرار گرفته است.

کد خبر 6235346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha