۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۳۷

فرمانده سپاه نهاوند:

اصحاب رسانه در دوران دفاع مقدس راوی دلاوری‌های رزمندگان بودند

اصحاب رسانه در دوران دفاع مقدس راوی دلاوری‌های رزمندگان بودند

همدان ـ فرمانده سپاه نهاوند گفت: خبرنگاران و عکاسان در دوران دفاع مقدس در کنار رزمندگان دلاوری‌های آن زمان را روایت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی مختاری در نخستین یادواره رسانه‌ای دو شهید خبر و رسانه شهرستان نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: این یادواره با کمک بسیج رسانه شهرستان نهاوند، پایگاه خبری و نشریه فریاد نهاوند و با حضور اصحاب رسانه و خانواده‌های این دو شهید عزیز در دفتر نشریه فریاد نهاوند برگزار شد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: این مراسم به مناسبت هفته دفاع مقدس و به خاطر تجلیل از دو خانواده شهید الله مراد نادری شهید صداوسیما و رسانه ملی و شهید رضا سوری شهید خبرنگار تجلیل به عمل آمد.

مختاری اظهار کرد: در طول دوران دفاع مقدس خبرنگاران و عکاسان در کنار رزمندگان دلاوری‌های آنها را روایت کردند.

وی افزود: امروز اصحاب رسانه نیز در فضای مجازی در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند و این بهترین راه مبارزه با دشمنان ملت ایران است.

در ادامه مراسم مسئول خانه مطبوعات نهاوند ضمن تبریک بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس گفت: امروز رسانه‌های نهاوند و به‌خصوص دفتر گروه نشریات و پایگاه خبری فریاد نهاوند برای نخستین بار مزین به حضور دو خانواده شهید رسانه همراه با خبرنگاران است و این افتخار بسیار بزرگی برای ماست.

دکتر علی چگنی افزود: در دوران نوجوانی افتخار حضور در جبهه را داشته‌ام و از نزدیک شاهد رشادت‌های رزمندگان بوده‌ام در آن دوران اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان رشادت‌های زیادی برای ثبت وقایع داشتند.

مدیر مسئول پایگاه خبری فریاد نهاوند ادامه داد: با اینکه شغل معلمی را برگزیدم اما روزی نیست که در جبهه فرهنگی رسانه و مدرسه یاد رفقای شهیدم نباشم.

این رزمنده سال‌های دفاع مقدس در ادامه اظهار کرد: مراسم امروز با حضور خانواده‌های معظم دو شهید گرانقدر شهید الله مراد نادری و شهیدرضا سوری، سرهنگ مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران مسئول، خبرنگاران و مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند در دفتر گروه رسانه‌ای فریاد نهاوند برگزار شد.

چگنی یادآور شد: هشت سال دوران دفاع مقدس بیان ارزشمندی رشادت‌ها وجانفشانی‌های شهدای گرانقدر است و همه ما امنیت وآسایش خود و مملکت خود را مدیون خون‌های مطهر شهدا هستیم.

مسئول خانه مطبوعات نهاوند گفت: امروز وظیفه سنگینی بر عهده همه ما خبرنگاران و اصحاب رسانه است و ما باید کار نیمه تمام شهدا در عرصه‌های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای را انجام دهیم و نگذاریم فرمان مقام معظم رهبری در بحث فضای مجازی بر زمین بماند.

در پایان این مراسم از طرف بسیج رسانه شهرستان نهاوند، دفتر نشریه فریاد نهاوند و خانه مطبوعات از دو خانواده شهید رسانه نهاوند تقدیر شد.

کد خبر 6235359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha