۳ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۱۹

فرماندار ویژه کاشان:

مشارکت جمعی سبب توسعه و آبادانی منطقه لتحر کاشان می شود

مشارکت جمعی سبب توسعه و آبادانی منطقه لتحر کاشان می شود

کاشان - فرماندار ویژه کاشان گفت: مشارکت جمعی سبب توسعه و آبادانی منطقه لتحر کاشان می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی در حاشیه برگزاری میز خدمت در منطقه لتحر کاشان اظهار داشت: مسئولان باید در جمع مردم باشند تا مشکلات مناطق را با کمک آنها تسهیل و برای رفع آن‌ها یک همت و مشارکت جمعی ایجاد کنیم.

وی ابراز داشت: امروز در همه مناطق کاشان از دورترین نقطه در فاصله ۹۰ کیلومتری تا مرکز و مناطق حاشیه‌ای شهر کارها انجام می‌شود بنابراین با این نگاه باید داشته‌های موجود، نواقص و کم‌کاری‌ها را فهرست کرده تا در راستای خدمت‌رسانی به مردم اقدام کنیم.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره با تأکیدات مکرر رئیس جمهورشهید آیت‌الله رئیسی برای ارتباط مدیران و مسئولان با مردم تصریح کرد: همه کارها و توقعات را نمی‌توان از دولت انتظار داشت و بخش خصوصی هم مانند کاری که الان در منطقه در توسعه بخش صنعت و زیرساخت‌ها انجام می‌دهند باید نقش خود را ایفا کنند.

وی افزود: در روستاهای کاشان با مشارکت و خودیاری مردمی بسیاری از کارها انجام می‌شود و دولت با پذیرش سهم خود همراه آنها هستند.

محمدی فشارکی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت ۱۵ شهید منطقه لتحر گفت: افتخار و عزت و سربلندی ایران مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران است که با پذیرش تکلیف خود در بزنگاه تاریخی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد: مردم این منطقه همواره با پیگیری مطالبات ارتباط نزدیکی با مسئولان داشته و با کمک این روح مشارکت جمعی می‌توان اتفاقات خوبی برای توسعه و آبادانی لتحر رقم زد.

کد خبر 6235368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha