۴ مهر ۱۴۰۳، ۶:۰۹

استاندار همدان:

اهداف واقفان باید مورد توجه قرار بگیرد

اهداف واقفان باید مورد توجه قرار بگیرد

همدان ـ استاندار همدان با اشاره به اینکه اداره‌کل اوقاف و امورخیریه محل تحقق نیات خیر مردم است،گفت:اهداف واقفان باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با مدیرکل، معاونین و رؤسای شهرستان‌های اوقاف و امور خیریه استان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره همه شهیدان عزیز را گرامی می‌داریم و از ایثارگران و رزمندگانی که جان خود را برای دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی فدا کردند، قدردانی می‌کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه باید به نیات و اهداف حقوق واقفان توجه ویژه‌ای داشته باشیم و این مسئله نه تنها از جنبه شرعی بلکه از منظر قانونی و اخلاقی نیز حائز اهمیت است، گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه محل تحقق نیات خیر مردم شریف است.

وی افزود: رعایت اصل امانت‌داری در نگهداری از اماکن متبرکه باید مورد توجه ویژه متولیان باشد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه همراهی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در اجرای نهضت ملی مسکن و تلاش‌های این اداره‌کل در جهت بهبود شرایط زندگی افراد نیازمند شایسته تقدیر است، تاکید کرد: امیدواریم با همکاری بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی و دستگاه‌های حمایتی، بتوانیم به هدف مهم تأمین مسکن برای اقشار کم‌برخوردار و نیازمند دست یابیم.

قاسمی‌فرزاد در ادامه افزود: این همکاری‌ها باید به صورت پایدار و مستمر ادامه یابد تا اثرات مثبت آن در جامعه مشاهده شود.

کد خبر 6235381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha