۳ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۱۰

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر:

اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان بوشهر از ۲۰ مهر آغاز می شود

اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان بوشهر از ۲۰ مهر آغاز می شود

گناوه- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از ۲۰ مهرماه جاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان به طور رسمی آغاز خواهند شد.

علی موحدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های فرهنگی و تربیتی اداره کل آموزش استان بوشهر در سال تحصیلی جدید که با شعار «برای ایران، برای مدرسه» آغاز شده است، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: استان بوشهر ۱۱۱ معلم و ۴۷۱ دانش آموز شهید دارد که تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است و یادواره این ۵۸۲ شهید فرهنگی و دانش آموز در طول سال تحصیلی برگزار می‌شود.

وی گفت: به منظور آغاز یادواره‌های شهدای فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر در سال تحصیلی جدید، امروز در شهرستان گناوه آئین افتتاح این یادواره‌ها در دبیرستان نمونه دولتی پسرانه فتح المبین این شهر برگزار شد.

موحدی اضافه کرد: دبیرستان شهدای فتح المبین گناوه در عملیات غرورآفرین فتح المبین در دوران دفاع مقدس، ۱۶ دانش آموز و یک معلم شهید تقدیم نظام اسلامی و انقلاب کرده است و لذا افتتاح یادواره شهدا فرهنگی و دانش آموز امسال به میزبانی این دبیرستان انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: با برنامه ریزی های انجام شده، و با هماهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و دستگاه‌های مرتبط، در ۲ هزار مدرسه استان ۲ هزار یادواره شهدا در طول سال تحصیلی برگزار می‌شود.

وی گفت: یادواره‌های شهدا دانش آموز و فرهنگی در مدارس استان بوشهر از مهرماه آغاز و تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی امسال گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از ۲۰ مهرماه جاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان به طور رسمی آغاز خواهند شد.

موحدی خاطرنشان کرد: با هدف گذاری‌های انجام شده ۱۷ تا ۲۰ هزار دانش آموز پسر و دختر متوسطه دوم و پایه نهم به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد که مکمل یادواره شهدا در مدارس باشند.

کد خبر 6235390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha