۳ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۶

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

قدرت امروز نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل خون شهدا است

قدرت امروز نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل خون شهدا است

ایلام-فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: قدرت امروز نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی شامگاه سه شنبه در جشنواره ادبی هنری سجاده‌های سرخ در دهلران، اظهار کرد: امروز ماشاهد قدرت اسلام در خارج از مرزها وامت های اسلامی هستیم و این حاصل خون شهدا و اندیشه بلند و نورانی امامین انقلاب است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان با اشاره به روزهای سخت مهر سال ۵۹ و روزهای دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روزهای اول دفاع مقدس در دهلران افزود: امروز زمان زیادی از آن دوران گذشته ولی ما در اوج آرامش قدرت اول منطقه هستیم.

وی با اشاره به گسترش انقلاب که خار چشم دشمنان است افزود: این انقلاب برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) واهل بیت (س) است و دشمن در جنگ تحمیلی بدنبال ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند اما به برکت خون شهدا و ایستادگی و مقاومت ملت و هدایت این انقلاب توسط امام امت (ره) دشمن علی رغم حمایت همه ابرقدرت‌ها شکست خورد.

سردارحسینی با اشاره به برنامه ریزی دشمن و نوپا بودن انقلاب واز طرفی با آن همه هجمه دشمنان، انقلاب باید ساقط می‌شد اما با اعتقاد و ایمان، ایثار و فداکاری و تبعیت از ولایت و شجاعت رزمندگان و ملت ما پیروز شدیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان با اشاره به جنگ صهیونیست‌ها علیه فلسطین و حماس گفت: ناتوانی این رژیم منهوس آشکار است و اوج آن در کودک کشی نمایان است و قطعاً از صحنه روزگار محو خواهدشد.

وی افزود: در عملیات وعده صادق همه دشمنان پشت رژیم غاصب اسرائیل ایستادند اما موشک‌های انقلاب اسلامی به خاک دشمن رسید و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی برای همه آشکار شد.

وی گفت: امروز باید اتحاد و همبستگی را حفظ و بیش از گذشته ولایت پذیر باشیم و افقی روشن در انتظار ماست و در آینده یکی از قدرت‌های مطلق سیاسی، نظامی و اقتصادی در جهان خواهیم بود.

کد خبر 6235519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha