۳ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۲۲

سردار شاهوارپور:

بیش از ۱۹۰ سالن ورزشی توسط سپاه در خوزستان ساخته شده است

بیش از ۱۹۰ سالن ورزشی توسط سپاه در خوزستان ساخته شده است

اهواز - فرمانده سپاه حضرت ولی عصر استان خوزستان با بیان اینکه بیش از ۱۹۰ سالن ورزشی ساخته‌ایم، گفت: بخش عمده‌ای از آنها تجهیز شده است که تنها مختص بسیج نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور عصر امروز سه شنبه در آئین تجلیل از از قهرمانان و مدال آوران ورزشی، مربیان و داوران المپیکی، پارالمپیکی، جهانی و آسیایی خوزستان که در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در مقابل جنایاتی که رژیم کودک کش صهیونیستی انجام می‌دهد، تکلیفمان این است که این جنایات نابخشودنی و بی سابقه‌ای که امروز توسط جنایتکاران غرب در غزه، سرزمین مظلوم فلسطین و لبنان انجام می‌شود را افشا و محکوم کنیم، همچنین حمایت‌های خود را از مردم فلسطین نیز اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: این هفته آغاز یک مقاومت جانانه ملتی مظلوم، ملتی که تنها با اتکا به خداوند متعال و با اعتماد به نفس برای دفاع از خود در طول هشت سال جانانه ایستاده و افتخار آفریدند، است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: بهترین جوانان خود را به میدان آوردگاه فرستاده و در مقابل متجاوزان قهرمانانه ایستادگی کردند، به این قهرمان‌ها افتخار می‌کنیم. اسطوره‌هایی که همیشه نامشان جاویدان است و عکس مبارک آنها شاداب و جوان در مقابل ما است، نیز افتخار می‌کنیم.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه شهدا قهرمان‌های اصلی هستند، تصریح کرد: بعد از آن دوران هرچه داشتیم مدیون شهدا هستیم و امروز هر اتفاقی برای پیشرفت این کشور انجام می‌شود، مدیون مقاومت و ایستادگی است لذا به خانواده‌های آنها افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که جوانان این مرز و بوم در سراسر کشور و خوزستان، باز هم در راستای افتخارآفرینی و برای اینکه این پرچم مقدس همچنان بالا بماند با اراده‌ای محکم تلاش می‌کنند تا در رقابت‌های بین‌المللی مدال بر گردن بیندازند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اظهار کرد: البته برای برخی از آنها اجحاف کردند که بیشتر به آن افراد از جمله «صادق بیت سیاح» افتخار می‌کنیم زیرا برای دفاع از ارزش‌ها ایستادگی کرد، پرچم و علم اربعینی را بلند کرد، هرچند که ناجوانمردانه حقش را ضایع کردند اما وی هم مدال‌آور است. بنده برای همه این افتخارآفرینان آرزوی موفقیت دارم.

به گفته سردار شاهوار پور، برای زیرساخت‌های ورزش کارهای خوبی به ویژه در دولت شهید رئیسی صورت گرفته است، وی در حوزه زیرساختی نگاه بلندی داشتند.

وی، کمک به زیرساخت ورزشی را یکی از کارهای بسیار خوب خواند و گفت: این راه باید ادامه پیدا کند، هر دولتی که بیاید باید روند زیرساخت ورزش در خوزستان و همه بخش‌ها را توسعه دهد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان افزود: در خصوص تشویق و ترغیب جوان‌ها و نوجوان‌ها نیز بخشی به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها بر می‌گردد که مدیران آنها باید کمک کنند در این محیط هم ورزش زنده شود که البته این یک مطالبه است. ما نیز در این زمینه تلاش می‌کنیم.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه بیش از ۱۹۰ سالن ورزشی ساخته‌ایم، تصریح کرد: بخش عمده‌ای از آنها تجهیز شده است که تنها مختص بسیج نیست و همه جوان‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. به طور مثال کانون‌های فرهنگی و ورزشی همچو شهید جهان آرا را داریم که روزانه جوان‌های بسیاری به ویژه از مناطق حاشیه استفاده می‌کنند.

وی گفت: در بخش ورزش در تلاش هستیم تا به اداره کل و مجموعه‌های ورزشی کمک کنیم تا کاری که در حال انجام است به خوبی تقویت شود و بتوانیم سکوهای موفقیت را بیشتر توسعه دهیم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اعلام اینکه باشگاه‌های خوب و بنامی در ورزش استان خوزستان وجود دارند، عنوان کرد: توقع داریم این باشگاه‌ها به رشته‌های مدال‌آور کمک کنند تا مثل فوتبال که خیلی به ندرت مقام می‌آورد و یا حتی مقام هم نمی‌آورد به آنها توجه شود که اتفاقات خوبی در استان رقم بخورد.

کد خبر 6235529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha