۳ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۲۵

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

بیش از ۱۲ میلیارد تومان جایزه نقدی به ورزشکاران خوزستانی اهدا شد

بیش از ۱۲ میلیارد تومان جایزه نقدی به ورزشکاران خوزستانی اهدا شد

اهواز - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در سه سال اخیر بیش از ۱۲ میلیارد تومان جوایز نقدی به ۳۱۵ نفر تجلیل شونده اهدا شده که نشان از ظرفیت سرمایه‌های انسانی در ورزش خوزستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بنی تمیم عصر امروز سه شنبه در آئین تجلیل از از قهرمانان و مدال آوران ورزشی، مربیان و داوران المپیکی، پارالمپیکی، جهانی و آسیایی خوزستان که در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در ادوار مختلف المپیک تنها ۱۴ استان موفق به کسب مدال شدند که ۹ استان در پنج رشته ورزشی مدال طلا کسب کرده و غالباً در رشته‌های کشتی، وزنه برداری و تکواندو بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه به اعتقاد بنده هیچ شخصی حق ندارد افتخارات و مدال‌ها را به نام خود مصادره کند، گفت: در تاریخ ورزش خوزستان تنها ۲ مدال نصیر شلال در وزنه برداری و عبدولی در کشتی را داشته‌ایم، در این دوره سه مدال طلا، نقره و برنز کسب کردیم که بیش از تمام تاریخ ورزش خوزستان بوده است و این به دست نمی‌آید مگر به لطف خداوند، همت ورزشکاران، حمایت خانواده‌هایشان و پس از آن ادارات، هیأت‌های ورزشی، وزارت و.. که می‌توان گفت همه به نوعی در این کار سهمی دارند.

وی ضمن قدردانی از استاندار خوزستان، بیان کرد: جلسه‌های شورای ورزش استان مرتب برگزار شد و آخرین جلسه با ورزشکاران المپیکی بود، همچنین با توجه به اینکه پارالمپیکی‌ها در فدراسیون بودند استاندار با آنها دیدار داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: به ورزشکاران سه قول دادیم؛ جایزه نقدی بود که به دستور استاندار بیش از یک هزار کیلومتر را در یک شبانه روز طی کرده و خدمت قهرمان‌های مدال‌آور و حتی آن‌هایی که موفق به کسب مدال نشدند رفته و جوایزشان را تقدیم کردیم. ورزشکاران پارالمپیک نیز امروز هدایای نقدی خود را دریافت می‌کنند.

بنی تمیم اظهار کرد: اهدای زمین مسکونی قول دیگر بود که آنها نیز فراهم شده است. همچنین مقرر شد در خصوص کاشت زراعت چوب نیز زمین به آنها اهدا شد که امیدواریم مدیرکل منابع طبیعی استان به این قول نیز جامه عمل بپوشاند.

وی با اعلام اینکه سه دوره متوالی در حال برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران هستیم، عنوان کرد: در طول این ادوار بیش از ۱۲ میلیارد تومان جوایز نقدی به ۳۱۵ نفر تجلیل شونده اهدا شده که نشان از ظرفیت سرمایه‌های انسانی در ورزش خوزستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: هر سال بیش از ۱۰۰ ورزشکار موفق به کسب مدال شده‌اند که این نیز نشان دهنده ریشه بسیار تنومند ورزش در خوزستان است.

به گفته بنی تمیم، در چند سال اخیر، خوزستان میزبان ۱۰۲ رویداد ملی بوده، همچنین میزبانی مسابقات بین‌المللی کشتی و شطرنج نیز انجام شده که در کشتی میزبانی‌ها اثرگذار بوده به گونه‌ای که از ۶ ورزشکار المپیکی، پنج سهمیه را خوزستان کسب کرد و از چهار مدال کسب شده ۳ مدال را خوزستانی‌ها به دست آوردند.

وی بیان کرد: ۳۸۳ دستگاه خنک کننده در سالن‌های ورزشی نصب شده است، ۱۱۱ خانه ورزش روستایی نیز تجهیز شده و بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان به هیأت‌های ورزشی پرداخت شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان یکی از پرچالش ترین وظایف را برگزاری مجامع انتخاباتی خواند و گفت: برای ۱۵ هیأت مجمع برگزار شده و از حدود ۵۰ هیأت تنها چهار هیأت با سرپرستی اداره می‌شوند که اینها با تلاش سازمان ورزش کشور حاصل شده است.

بنی تمیم با بیان اینکه برای رفع برخی نواقص ورزشگاه غدیر، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از سوی استاندار کمک صورت گرفت، اظهار کرد: روشنایی و زمین چمن ورزشگاه انجام شده، گیت های ورودی و دیزل ژنراتور در حال انجام است. همچنین از فدراسیون برای ورزشگاه مذکور تائیدیه گرفته شده و استقلال اولین بازی خود را در این زمین انجام داد اما برای اینکه به ایده آل ها برسیم راه بسیار وجود دارد.

وی اضافه کرد: روز گذشته نیز مقام عالی وزارت بر اساس توضیحاتی که به وی ارائه کردیم مبلغ ۱۰ میلیارد تومان نیز برای ورزشگاه پرداخت کردند. امیدواریم روزبه روز شاهد این باشیم که تمام اماکن ورزشی بتوانند به بهترین شکل و درخور شأن مردم خوزستان به آنها خدمات ارائه دهند.

کد خبر 6235534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha