۳ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۴۵

دبیر علمی هفتمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا:

بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله به دهمین همایش شمس و مولانا ارسال شد

بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله به دهمین همایش شمس و مولانا ارسال شد

ارومیه-دبیر علمی هفتمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا گفت: ۱۳۱ مقاله علمی پژوهشی به دبیرخانه همایش ارسال شده بود که ۳۰ مقاله در مرحله نهایی داوری و بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مرتضی اکبری گفت: دبیرخانه‌های علمی و اجرایی این رویداد علمی و فرهنگی آماده برگزاری این همایش با حضور ۱۲۰ نفر از علاقمندان و شمس پژوهان و مولوی شناسان داخلی و خارجی هستند.

دبیر علمی هفتمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا افزود: ۹ نفر استاد خارجی از کشورهای ترکیه، پاکستان، هندوستان، آمریکا و انگلستان و ۸ نفر از شمس و مولوی شناسان داخلی در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ۲ مقاله برتر در این همایش ارائه خواهد شد، گفت: ۱۳۱ مقاله علمی پژوهشی به دبیرخانه همایش ارسال شده بود که ۳۰ مقاله در مرحله نهایی داوری بررسی و در نهایت ۲ مقاله با نظر جمعی داوران برای ارائه انتخاب شدند.

اکبری، شمس پژوهی و عرفان اسلامی در حوزه آذربایجان به خصوص خوی را اولویت اصلی انتخاب سخنرانان و امتیاز اصلی ارائه مقالات در این همایش عنوان کرد.

وی افزود: دهمین همایش بین المللی شمس و مولانا نیز با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در پایگاه استنادی جهان اسلام ثبت و مجموعه سخنرانی‌ها و مقالات ارائه و پذیرش شده برای چاپ پس از طی مراحل قانونی در این مرکز علمی جهانی نمایه خواهد شد.

کد خبر 6235572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha