تعلیق پروازهای بین المللی به تل آویو

تعلیق پروازهای بین المللی به تل آویو

ناامن شدن سرزمین‌های اشغالی درپی حملات کوبنده محور مقاومت، باعث تعلیق پروازهای بین المللی به تل آویو شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، درپی تشدید حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، جنبش حزب الله اقدام به گسترش حملات خود به عمق سرزمین‌های اشغالی کرده است. این مسئله نگرانی‌ها درباره امنیت پوشالی رژیم صهیونیستی را در میان کشورهای غربی درپی داشته است.

بر این اساس، شرکت بریتیش ایرویز، بزرگترین خط هوایی انگلیس از تعلیق پروازهای خود به سرزمین‌های اشغالی به دلیل نگرانی‌های امنیتی خبر داد.

در بیانیه این شرکت هواپیمایی آمده است: ما در حال رصد رخدادها در خاورمیانه هستیم و به دلیل تشدید تنش‌ها تصمیم گرفته‌ایم تمامی پروازهای خود به مقصد و از مبدا تل آویو را تا ۲۶ سپتامبر به حال تعلیق درآوریم. همچنین پروازها به لبنان نیز به همین دلیل همچنان در حال تعلیق باقی خواهد ماند.

بریتیش ایرویز تنها شرکت هواپیمایی نیست که پروازها به فرودگاه بن گورین را به حال تعلیق درآورده است. پیش از این شرکت‌های بزرگ هواپیمایی جهان از جمله شرکت دلتای آمریکا و کشورهای بزرگ اروپایی از جمله آلمان و فرانسه پروازها به سرزمین‌های اشغالی را به حال تعلیق درآورده بودند.

مقامات صهیونیست همزمان با تشدید حملات به لبنان، به دلیل ترس از حملات تلافی جویانه حزب الله، یک هفته حالت فوق العاده تمامی سرزمین‌های اشغالی اعلام کرده‌اند.

دنیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک دستکم ۳۰۰ موشک از سوی حزب الله به سرزمین‌های اشغالی تنها طی شبانه روز اخیر خبر داد.

کد خبر 6235584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha