۴ مهر ۱۴۰۳، ۱:۰۴

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

همدردی با مردم مظلوم لبنان و فلسطین وظیفه همگانی است

همدردی با مردم مظلوم لبنان و فلسطین وظیفه همگانی است

اصفهان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و لبنان وظیفه همگانی است‌.

حجت‌الاسلام محمد حسین بلک در حاشیه آئین تجلیل از یاوران وقف استان اصفهان که در حرم مطهر حضرت زینبیه برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مصادف شدن هفته وقف با هفته دفاع مقدس تقارن بسیار پرمعنایی است، در اصفهان این ۲ مسئله می‌درخشد چون تمام انسان‌ها در جوامع بشری مدیون ۲ گروه با هر عقیده و آرمان یکی مدیون و مرهون مجاهدان مبارزاتشان هستند و یکی هم مدیون و مرهون عالمان و فرهیختگان.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان در حوزه وقف و همچنین دفاع مقدس سرآمد کشور هستند، تصریح کرد: ما نیز به دلیل خدمت به چنین مردمانی بر خود می‌بالیم و سعی داریم نهایت تلاش را برای خدمت صادقانه به کار گیریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه همدردی با امت مظلوم اسلام به‌ویژه مردم فلسطین و لبنان وظیفه همگانی است، ابراز کرد: طی ۲ روز اخیر شاهد بودیم که پشتیبانان جبهه مقاومت یعنی لبنان قهرمان و حزب‌الله چگونه به واسطه ددمنشی‌ها به خاک و خون کشیده شد و تعداد شهدا و مجروحان زیادی داشت.

وی افزود: مقاومت‌های فلسطین و لبنان برای دفاع از حریم حق و اسلام است و وزرای پیروزی جبهه مقاومت دعا می‌کنیم.

حجت‌الاسلام بلک گفت: از خدا می‌خواهیم لحظات اضمحلال و نابودی و سرنگونی رژیم غاصب و جنایت‌کار اسرائیل رو در مقابل دیدگانمان رقم بزند و جشن ظفر او پیروزی و نماز در مسجدالاقصی به امامت رهبر عزیزمان را بر همه ما نصیب گرداند.

کد خبر 6235590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha