۴ مهر ۱۴۰۳، ۸:۳۰

جای خالی یک ستاره؛

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با استقلال/ تغییرات در دربی

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با استقلال/ تغییرات در دربی

تیم فوتبال پرسپولیس با تغییراتی نسبت به بازی با آلومینیوم گام به دیدار با استقلال تهران خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر و در دربی ۱۰۴ امروز چهارشنبه ۴ مهر در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک رو در روی هم قرار می‌گیرند. برای این بازی اوستون ارونوف به دلیل مصدومیت نمی‌تواند سرخ پوشان را همراهی کند و مرتضی پورعلی گنجی هم هنوز به تمرینات گروهی اضافه نشده تا این بازیکن هم غایب پرسپولیس باشد. سهیل صحرایی بازیکن جوان سرخ‌ها نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم خود در این بازی نیست.

در درون دروازه مطابق انتظار الکسیس گندوز آماده است تا اولین دربی خود را تجربه کند. محمدحسین کنعانی زادگان به همراه گئورگی گولسیانی نیز دو مدافع میانی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند و در سمت راست میلاد محمدی آماده است تا با سرعت خوب خود به کمک گاریدو بیاید. در سمت چپ خط دفاع ایوب العملود که به تازگی از بند مصدومیت رها شده می‌تواند پرسپولیس را همراهی کند.

مسعود ریگی به همراه سروش رفیعی در خط هافبک سرخ‌ها را همراهی خواهند کرد و در نبود ارونوف، وحید امیری در وینگر چپ و فرشاد احمدزاده نیز در سمت راست پرسپولیس را همراهی خواهند کرد. امید عالیشاه نیز پشت سر علی علیپور دیگر بازیکنان احتمالی پرسپولیس برای دربی ۱۰۴ خواهند بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با استقلال تهران به شرح زیر است:

الکسیس گندوز، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، ایوب العملود، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و علی علیپور

کد خبر 6235637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha