۴ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۹

ذوالنوری در مخالفت با استعفای حسین‌زاده:

تعداد نمایندگانی که به دولت رفتند، غیرمتعارف است

تعداد نمایندگانی که به دولت رفتند، غیرمتعارف است

نماینده مردم قم در مجلس گفت: تعداد افرادی که در این دوره از مجلس استعفا دادند و به دولت رفتند، غیرمتعارف است و جایگاه و شأن نمایندگی مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه چهارم مهر ماه) مجلس شورای اسلامی، در مخالفت با استعفای عبدالکریم حسین‌زاده از نمایندگی مجلس به دلیل انتصاب به عنوان معاون توسعه روستایی رئیس جمهور، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که مجلس را سکویی برای رفتن به جایگاه دیگر قرار ندهید.

وی ادامه داد: اگر چه حسین‌زاده خودش متقاضی رفتن از مجلس نبود و رئیس جمهور او را به عنوان معاون خود منصوب کرد، اما تعداد افرادی که در این دوره از مجلس استعفا دادند و به دولت رفتند، غیرمتعارف است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم با رأی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی عملاً ضمانتی ۴ ساله به او داده‌اند و جایگاه و شأن نمایندگی مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است. نماینده، منتخب ملت است و اگر قرار باشد بار امانتی را که ملت بر دوش ما گذاشته‌اند، برای سمت‌های دیگر زمین بگذاریم، کار درستی نیست.

ذوالنوری اظهار کرد: فرد مناسب در بیرون از مجلس برای حضور در جایگاه‌های مختلف دولت کم نیست. از سوی دیگر در صورت استعفای حسین‌زاده، حق مردم نقده و اشنویه که به او برای نمایندگی مجلس رأی داده‌اند، ضایع خواهد شد.

وی بیان کرد: حسین زاده در بخش خصوصی و شهرسازی فعالیت داشته است و حداکثر مشاور استاندار بوده است. کسی که در این جایگاه قرار می گیرد، اگر بخواهد به جغرافیای مناطق محروم آشنا شود حداقل چند سال زمان نیاز دارد و آشنایی و پراکندگی با مناطق محروم زمان بر است.

کد خبر 6235747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha