۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

طلب ۸۶ میلیارد تومانی آب و فاضلاب خراسان‌شمالی از مشترکین

طلب ۸۶ میلیارد تومانی آب و فاضلاب خراسان‌شمالی از مشترکین

بجنورد_ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی گفت: شرکت آبفای خراسان شمالی ۸۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان طلب از مشترکین خانگی و غیرخانگی در حوزه آب‌بها و اقساط معوق دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی، رضا عطایی اظهار کرد: پرداخت به موقع طلب‌های آب و فاضلاب سهم به‌سزایی در توسعه شبکه آب‌رسانی و بهبود خدمت‌رسانی در این حوزه می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان شمالی افزود: مجموع مطالبات آب و فاضلاب استان از مشترکین در بخش آب بها، ۷۶ میلیارد تومان و در بخش اقساط معوق حق انشعاب آب و فاضلاب، مبلغ ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

وی افزود: بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان از مطالبات آب‌بها، مربوط به بخش خانگی و نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان نیز مربوط به بخش غیرخانگی می‌شود.

عطایی ادامه داد: طلب از برخی سازمان‌ها و تاخیر در پرداخت قبوض سایر مشترکین باعث باقی‌مانده مطالبات فراوان برای آب و فاضلاب و همچنین اختلال در روند خدمت‌رسانی شده است. مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان‌شمالی تصریح کرد: گسترش خدمات آب و فاضلاب در شهرها و روستاهای استان در گرو پرداخت به‌هنگام مطالبات از سوی کلیه مشترکان است.

وی در ادامه گفت: اگرچه برابر قوانین، شرکت آب و فاضلاب مجاز به قطع انشعابات مشترکین بدهکار می باشد اما رویه شرکت همواره تعامل با مشترکین است.

کد خبر 6235750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha