۴ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۷

فرمانده مرزبانی استان بوشهر:

نقش نیروی انتظامی در دفاع مقدس تبیین شود

نقش نیروی انتظامی در دفاع مقدس تبیین شود

بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: مجموعه انتظامی در عرصه دفاع مقدس نقش مهم و اثرگذاری داشته است که باید تبیین و تشریح شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته فراجا که با حضور رؤسا و معاونین برگزار شد، گفت: امنیت واژه مقدسی است که ثمره آن برای همه است و تلاش مرزبانان به گونه‌ای رقم خورده که احساس امنیت به عنوان نتیجه بالاتر از امنیت در ذهن و خانه‌های مردم جای گرفته است.

وی افزود: واژه ارزشی شایسته پلیس و مرزبان ولایی، اقتدار است که این اقتدار با عملکرد غیورمردان نظم و امنیت در سراسر مرزها و شهرها نمود پیدا کرده و سهم فراجا در امنیت کشور به طوری است که باید به شما عزیزان افتخار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس و همچنین هفته فراجا افزود: برای مجموعه انتظامی و مرزبانی جای بسی افتخار است که اولین شهدای عرصه دفاع مقدس از مجموعه ژاندارمری بودند که خیلی مظلومانه در اولین سنگرهای دفاع از میهن عزیزمان شربت شهادت نوشیدند و هم‌رزمان دیگرمان از مجموعه‌های شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب نیز بلافاصله، به مناطق جنگی اعزام شدند و هم دلاورانه از کیان وطن دفاع کردند و هم در انجام مأموریت‌های اصلی خود در حوزه نظم و امنیت شهرها و روستاهای مرزی خوش درخشیدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ادامه داد: از این رو مجموعه انتظامی در عرصه دفاع مقدس هم، نقش بسیار عظیمی داشته و لازم است همه روسا، مدیران، فرماندهان و پیشکسوتان امروز و دیروز که اهل قلم نیز هستند این مفاهیم را برای نسل جوان به خوبی تبیین و تشریح کنند.

وی با اشاره به تلاش مضاعف مجموعه انتظامی در اجرای مأموریت اربعین گفت: به رغم تلاش گسترده دشمنان و ایادی استکبار برای به حاشیه کشاندن این رویداد عظیم جهانی و در سایه عنایات خاصه حضرت سیدالشهدا علیهم السلام و ایفای نقش همرزمان انتظامی یک بار دیگر در عرصه برقراری نظم و امنیت این آئین افتخار آفرینی کردیم.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به در پیش بودن هفته فراجا تصریح کرد: باید تلاش کنیم طی این مناسبت ارزنده همه اقشار مردمی و مسئولان سایر نهادها با اهداف پلیس در حوزه نظم و امنیت همراه شوند و همگان به خوبی احساس کنند که خیلی از موضوعات ساری و جاری سطح جامعه بدون حضور و ورود پلیس امکان تحقق نخواهند یافت.

سرهنگ خسروی با تأکید بر تلاش در جهت انجام بهترین برنامه‌ها در هفته فراجا یادآور شد: طی این مناسبت با ارتقای عملکردها در حوزه‌های مختلف و البته با بازنمایی و انعکاس عملکردمان به آحاد مردم تلاش می‌کنیم از مشارکت و هم افزایی حداکثری عموم مردم برخوردار باشیم.

کد خبر 6235754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha