رسانه‌های عبری اذعان کردند؛

افزایش چشمگیر وحشت جامعه صهیونیستی از حملات حزب‌الله

افزایش چشمگیر وحشت جامعه صهیونیستی از حملات حزب‌الله

رسانه‌های عبری از افزایش موج درخواست فوریت های روحی و روانی شهرک‌نشینان صهیونیست به دنبال حملات حزب الله خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کانال ۱۴ صهیونیستی گزارش داده است که با شدت گرفتن حملات موشکی حزب‌الله از جنوب لبنان، درخواست شهرک‌نشینان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی برای دریافت کمک‌های روحی و روانی به میزان ۳۰ درصد افزایش یافته است.

یک انجمن صهیونیستی روز سه‌شنبه اعلام کرد که این افزایش شدید در درخواست فوریت های روحی و روانی ساکنان شمال اراضی اشغالی، تنها طی دو روز اخیر رخ داده است.

این کانال اشاره کرد که صدها هزار نفر از این ساکنان اکنون با واقعیتی جدید روبرو هستند، زیرا دامنه تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله گسترش یافته است.

اوفیر یحزقیلی، معاون شهردار شهرک صهیونیست نشین کریات شمونا در شمال اراضی اشغالی، اعلام کرد که مدارس به دلیل تحولات امنیتی و صدای مداوم آژیرهای هشدار تعطیل شده‌اند.

وی افزود که بیمارستان‌ها از صبح روز گذشته ۲۰ مجروح را پذیرش کرده‌اند که جراحات آن‌ها از خفیف تا متوسط متغیر است.

کانال ۱۲ صهیونیستی نیز گزارش داد که این مجروحیت‌ها در منازل نزدیک شهرک طمره در الجلیل رخ داده است و یک موشک در جاده‌ای که پر از خودرو بود فرود آمده است.

این کانال همچنین به وقوع چندین آتش‌سوزی در مناطق باز شمال اراضی اشغالی اشاره کرد که در مناطق هعماکیم، یوکنعام، عسفیا و دالیه الکرمل پس از سقوط موشک‌ها رخ داده است.

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر از ساکنان روستاهای جنوب لبنان خواست تا اطلاع ثانوی به خانه‌های خود بازنگردند، زیرا حملات هوایی همچنان ادامه دارد.

گفتنی است؛ حزب‌الله حملات خود به شهرک‌های صهیونیست‌نشین را به تلافی تجاوزهای این رژیم به لبنان افزایش داده است. از صبح دوشنبه، ارتش اشغالگر حمله‌ای را آغاز کرده که از نظر شدت و وسعت، بزرگ‌ترین حمله به لبنان از زمان آغاز درگیری‌ها با حزب‌الله در حدود یک سال پیش بوده است. و بر اساس جدیدترین آمار وزارت بهداشت لبنان، این حملات تاکنون ۵۵۸ کشته، از جمله ۵۰ کودک و ۹۴ زن، و ۱۸۳۵ زخمی به جا گذاشته است.

کد خبر 6235795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha