۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۴

آخرین وضعیت طرح سراسری بیمه لوازم خانگی؛ «کمپین پیش میاد دیگه»

آخرین وضعیت طرح سراسری بیمه لوازم خانگی؛ «کمپین پیش میاد دیگه»

بیمه لوازم خانگی از جمله مدرن‌ترین خدمات بیمه‌ای محسوب می‌شود که با در اختیار داشتن آن در ‌هنگام بروز حادثه و آسیب دیدن لوازم خانگی شرکت بیمه ملزم به پرداخت خسارت شما خواهد بود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از خدمات نوین بیمه‌ها را می‌توان ارائه خدمات بیمه‌ای لوازم خانگی دانست که با خرید این بیمه نامه، شرکت بیمه موظف می‌شود تمامی خسارات ناشی از آسیب‌های وارد شده به کلیه لوازم برقی خانگی همچون تلویزیون را جبران نماید. از ابتدای مهر ماه در بیمه تلویزیون دال شاهد ایجاد کمپینی تحت عنوان پیش میاد دیگه… هستیم که شما با شرکت در این کمپین و پرداخت هزینه‌ای مناسب، می‌توانید تلویزیون خود را در برابر خطراتی همانند شکستن صفحه نمایش، سرقت، نوسانات برق، آب‌دیدگی و... بیمه کنید. باتوجه به روند صعودی قیمت تلویزیون و قطعی مکرر برق، داشتن بیمه تلویزیون یک امر واجب به ‌نظر می‌رسد.

بیمه لوازم خانگی چیست؟

بیمه لوازم خانگی از جمله مدرن‌ترین خدمات بیمه‌ای محسوب می‌شود که با در اختیار داشتن آن در هنگام بروز حادثه و آسیب دیدن لوازم خانگی شرکت بیمه ملزم به پرداخت خسارت شما خواهد بود. این بیمه نامه کلیه لوازم خانگی از جمله لوازم صوتی و تصویری، یخچال فریزر، کولر گازی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی، مایکروویو و تلویزیون را تحت پوشش قرار می‌دهد. این لوازم در فضاهای متفاوتی همچون منزل، محیط کار یا فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شما با شرکت در کمپین پیش میاد دیگه… می‌توانید لوازم خانگی نو یا دسته دوم خود را همانند تلویزیون تحت پوشش بیمه قرار دهید. امروزه قیمت لوازم خانگی روندی صعودی داشته و خطرات بسیاری سلامت آن‌ها را تهدید می‌کنند که اغلب این خطرات مشمول گارانتی نمی‌باشند. این خطرات شامل شکستن صفحه نمایش، سرقت، نوسانات برق و... هستند. در کمپین دال شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای معقول و مناسب، همه لوازم خانگی خود را در مواجهه با این خطرات به‌شکل آنلاین بیمه نمایید.

آیا بیمه لوازم خانگی می تواند خسارات ناشی از قطعی برق را بپردازد؟

قطعی مکرر برق در فصل تابستان امری رایج محسوب می‌شود. حتماً تاکنون از اطرافیان خود شنیده‌اید که پس از اتصال برق متوجه سوختن تلویزیون یا کمپرسور یخچال خود شده‌اند و برای خرید مجدد آن نیز هزینه گزافی را پرداخت کرده‌اند. قطعی مکرر برق می‌تواند منجر به خرابی لوازم خانگی به‌ویژه تلویزیون شود؛ بنابراین در این شرایط داشتن بیمه لوازم خانگی ضرورت پیدا می‌کند.

آخرین وضعیت طرح سراسری بیمه لوازم خانگی؛ «کمپین پیش میاد دیگه»

بیمه لوازم خانگی کدام خسارت ها را می پردازد؟

در کمپین پیش میاد دیگه شما می‌توانید با مراجعه به سایت دال تمامی وسایل نو و دست دوم خود را تحت پوشش بیمه لوازم خانگی قرار دهید. پیشنهاد می‌گردد هنگام خرید لوازم خانگی و پیش از نصب و وارد شدن هرگونه آسیب به قطعات، برای بیمه کردن آن‌ها اقدام نمایید. خسارات تحت پوشش بیمه شامل مواردی چون ضرب‌دیدگی بدنه، برخورد، سقوط از بلندی، له‌شدگی، نفوذ مایعات به دستگاه، حوادث طبیعی، نوسانات برق و سرقت به هر علت می‌شوند.

خرابی یا سوختگی تلویزیون ناشی از نوسانات برقی

بیمه تلویزیون در کمپین پیش میاد دیگه هزینه تعمیر یا تعویض خرابی یا سوختگی تلویزیون ناشی از نوسانات برقی را می‌پردازد. نوسان برق شهری از جمله مشکلات مهم و غیرقابل اجتناب زندگی روزمره بوده که در بعضی از موارد می‌تواند خسارات گسترده‌ای را درپی داشته باشد. حتی در صورتی که شما نکات ایمنی همچون استفاده از محافظ برق و… را رعایت کنید، باز هم ممکن است لوازم برقی شما در معرض آسیب قرار گیرند.

آسیب های فیزیکی غیرعمد

یکی از خطراتی که سلامت لوازم خانگی را تهدید می‌کند را می‌توان ضربه‌های غیرعمد و اتفاقی به یک وسیله دانست؛ برای مثال برخورد یک شیء به صفحه نمایش تلویزیون یا شکستگی درب ماشین لباسشویی از جمله این آسیب‌ها هستند. حتی در بیشتر مواقع اسباب‌کشی می‌تواند لوازم را در معرض آسیب قرار دهد و وسایل شما نیاز به تعویض یا تعمیر پیدا کنند. در این مواقع، بیمه لوازم خانگی می‌تواند بسیار کاربردی و مفید باشد.

بلایا و حوادث طبیعی

سیل، زلزله، آتش‌سوزی، صاعقه یا انفجار به‌عنوان موقعیت‌های دردناک و حساس شناخته می‌شوند که افراد بیش از هر زمان دیگری برای بازگشت وسایل و لوازم زندگی خود و خرید لوازم خانگی به حمایت بیمه نیاز دارند.دال فرصتی را فراهم کرده تا شما با پرداخت مبلغ مناسب و شرکت در کمپین بیمه پیش میاد دیگه، بتوانید خسارات ناشی از حوادث طبیعی را جبران نمایید.

قیمت بیمه لوازم خانگی

شرکت‌های بیمه‌ای مختلف رقم متفاوتی را به‌عنوان حق بیمه دریافت می‌کنند که شما می‌توانید با مراجعه به پلتفرم دال و شرکت در کمپین پیش میاد دیگه از تخفیف ۵۰ درصدی نیز بهره‌مند شوید. همچنین دال، تمامی برندهای لوازم خانگی را تحت پوشش قرار می‌دهد. باتوجه به روند صعودی قیمت این لوازم، بیمه بی‌شک یک سرمایه‌گذاری مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود.

اگر در زمینه بیمه لوازم خانگی به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی پلتفرم دال تماس برقرار نمایید. سقف بیمه پرداختی برای هر یک از لوازم خانگی نیز برحسب قیمت و میزان آسیب وارده تفاوت دارد.

آخرین وضعیت طرح سراسری بیمه لوازم خانگی؛ «کمپین پیش میاد دیگه»

سخن پایانی

بیمه لوازم خانگی یکی از انواع بیمه است و کمک می‌کند در صورتی که لوازم خانگی شما دچار آسیب‌های فیزیکی غیرعمد، بلایا و حوادث طبیعی یا خرابی و سوختگی ناشی از نوسانات برقی شود، دیگر مجبور نباشید هزینه‌های هنگفتی بابت تعمیر یا تعویض آن‌ها بپردازید. شما با تهیه این بیمه از سایت دال و شرکت در کمپین پیش میاد دیگه می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه‌بر تخفیف ۵۰ درصدی، شانس خود را در قرعه کشی های ماهیانه دال نیز افزایش دهید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6235881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha