۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۷

استاندار سمنان:

لزوم ترویج فرهنگ دفاع مقدس/ بانک‌های استان سمنان همکاری کنند

لزوم ترویج فرهنگ دفاع مقدس/ بانک‌های استان سمنان همکاری کنند

سمنان- استاندار سمنان ترویج فرهنگ دفاع مقدس با تولید محتوی مناسب برای نسل جوان را یک ضرورت خواند و گفت: در این زمینه بانک‌ها باید با کنگره سه هزار شهید استان همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی دومین کنگره ملی بزرگداشت ۳۰۰۰ شهید استان سمنان به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان بابیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس یک ضرورت برای آینده کشور است، ابراز داشت: امنیت امروز را مدیون خون و جانبازی همین ایثارگران و شهدا هستیم لذا این مفاهیم باید برای نسل جدید مطرح شود.

وی افزود: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی برای حوزه دفاع مقدس در شهرستان‌های استان سمنان به انجام رسید که ضمن تقدیر از این عملکرد با توجه به رشد تکنولوژی این برنامه ها نیز باید پیوسته به روز شوند.

استاندار سمنان بابیان اینکه برای حوزه فرهنگ سازی پیرامون دفاع مقدس به همکاری همه ارگان ها و دستگاه ها نیازمند هستیم، ابراز داشت: بانک‌های استان سمنان مکلف به همکاری با ستاد کنگره ۳۰۰۰ شهید در راستای چاپ کتب دفاع مقدس و سیره شهدا هستند.

هاشمی تصریح کرد: هر چه برای مستند سازی فرهنگ دفاع مقدس به ویژه پیرامون نشر کتاب و تولید آثار فاخر سینمایی و تلویزیونی تلاش شود، این فرهنگ ارزشمند ماندگار تر و موثرتر خواهد بود.

وی افزود: تکریم خانواده های معظم شهدای والامقام استان سمنان نیز اقدامی ارزشمند و ماندگاری که حتماً با جدیت دنبال شود.‌

کد خبر 6235892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha