تظاهرات گسترده ضدصهیونیستی؛ از کانادا تا مصر در حمایت از مقاومت

تظاهرات گسترده ضدصهیونیستی؛ از کانادا تا مصر در حمایت از مقاومت

با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به لبنان و فلسطین، تعداد زیادی از مردم در نقاط مختلف جهان در حمایت از مقاومت و اعتراض به حمایت غربی‌ها از اشغالگری رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه المیادین، درسایه تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی به لبنان و فلسطین، شمار زیادی از مردم کانادا، آمریکا و مصر در حمایت از مقاومت و اعتراض به حمایت غربی‌ها از رژیم اشغالگر صهیونیستی تظاهرات کردند.

در اتاوا، پایتخت کانادا، روز چهارشنبه ۲۵ سپتامبر، تظاهرات گسترده‌ای در حمایت از مردم لبنان و فلسطین و اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و حملات آن به غیرنظامیان بی‌دفاع برگزار شد.

همچنین، عصر سه‌شنبه، تظاهراتی در مقابل کاخ سفید در واشنگتن، پایتخت ایالات متحده آمریکا، برای محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان برگزار شد.

تظاهرکنندگان به مواضع کاخ سفید که به رژیم صهیونیستی پوشش حمایتی نظامی مستقیم ارائه کرده بود، اعتراض کردند.

در واشنگتن، ده‌ها شهر آمریکایی به‌طور همزمان شاهد تظاهرات اعتراضی بودند.

معترضان از دولت آمریکا خواستند تا موضع حمایتی خود از جنایات رژیم صهیونیستی را، که از زمان آغاز جنگ در غزه در ۷ اکتبر سال گذشته اتخاذ کرده بود، تکرار نکند.

علاوه بر این، عصر سه‌شنبه تظاهراتی توسط جوانان در خیابان تحریر در منطقه دقی قاهره، پایتخت مصر، در حمایت از فلسطین برگزار شد.

شایان ذکر است؛ لبنان همچنان شاهد حملات هوایی رژیم صهیونیستی است که از روز دوشنبه آغاز شده که بیش از هزار حمله هوایی به مناطق جنوبی لبنان، بقاع و دیگر مناطق پراکنده بوده و تاکنون بیش از ۵۵۸ شهید و ۱۸۳۵ زخمی برجای گذاشته است.

کد خبر 6236068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha