۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۹

روانبخش در نطق میان دستور:

هنوز آثار کمرشکن دوران برجام نافرجام را از یاد نبرده‌ایم

هنوز آثار کمرشکن دوران برجام نافرجام را از یاد نبرده‌ایم

نماینده مردم قم در مجلس گفت: تلاش مذبوحانه برای بازگشت به نسخه خسارت‌بار برجام و ارسال پالس‌هایی برای برجام‌های ۲ و ۳ هر انسان شرافتمند ایرانی را به حیرت وامی‌دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۴ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: ملت عزیز و نجیب ایران در سایه چند دهه ایستادگی و مقاومت در حال حاضر به عنوان پرچمدار دفاع از شرافت و انسانیت و مبارزه با ظلم و جنایت علیه بشریت در جهان شناخته می‌شوند.

وی تصریح کرد: ما نمایندگان مجلس و همه مسئولان نظام و به خصوص مسئولان اجرایی کشور برای خدمت به این مردم سرافراز شبانه‌روز نمی‌شناسیم و تمام وجهه همتمان باید گره‌گشایی از مشکلات این مردم باشد. طبعاً و قطعاً برای خدمت به ملت نسخه‌ای جز مدیریت جهادی جواب نمی‌دهد و چاره‌ای به جز تکیه بر توان داخلی و راهکاری بهتر از تکیه بر ظرفیت‌های تمام‌ناشدنی آحاد ملت وجود ندارد.

روانبخش افزود: خط نفوذ و خط سازش در تمام این سالها تلاش کرده عرصه‌های مدیریتی و گلوگاه‌های حساس را اشغال کند و با کارشکنی به ترک فعل و بی‌عملی و به کارگیری عناصر بی‌عرضه تولید نارضایتی کند و سرمایه اجتماعی نظام را تضعیف کند.

روانبخش ادامه داد: همزمان با آن ملت و دولت را به سمت نسخه‌های نسخ شده وارداتی و خصوصاً نسخه‌های آمریکایی سوق دهد. پرسش آن است که اگر آمریکا نسخه شفابخش اقتصادی داشت، چرا نمی‌تواند از افول روزافزون و بدهی‌های بیکران و ضعف شتابان خود جلوگیری کند؟ برای چه این دولت‌های استعماری غربی برای استمرار حیات ننگین خود نیازمند دزدی سازمان‌یافته منابع سایر ملت‌ها هستند؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول تاریخ بشریت کجا سراغ دارید که یک قدرت استعمارگر به دشمنان خود نسخه نجات‌بخش ارائه کند؟ پس امروز اگر برخی سیاسیون داخلی زمزمه‌هایی برای بازگشت به نسخه‌های وارداتی دوران خسارت‌بار دهه ۹۰ سر می‌دهند، در بهترین حالت و اگر نگوییم تحت‌تاثیر خط نفوذ و خط سازش قرار گرفته‌اند، باید در عقلانیت سیاسی آنان شک کرد.

وی بیان کرد: تلاش مذبوحانه برای بازگشت به نسخه خسارت‌بار برجام و ارسال پالس‌هایی برای برجام‌های ۲ و ۳ هر انسان شرافتمند ایرانی را به حیرت وامی‌دارد. ملت ما و اقتصاد و بازار و صنعت ما هنوز هم آثار کمرشکن دوران برجام نافرجام را از یاد نبرده است. قوه عاقله نظام اسلامی حتماً از تکرار آن تجربه تلخ پیشگیری خواهد کرد و صد البته مجلس انقلابی نیز در اجرای تمام‌عیار قانون راهبردی مجلس پافشاری می‌کند و به سهم خود اجازه نمی‌دهد عناصر مرموز با ارائه نسخه‌های پوچ وارداتی، با معیشت مردم بازی کنند و مسئولان نظام را دچار خطای محاسباتی نمایند.

روانبخش اظهار کرد: از شورای عالی امنیت ملی می‌خواهم که موضوع تنبیه رژیم تروریستی را سرعت بخشد و از دولت می‌خواهیم دیپلماسی را همانند دولت شهید رییسی به کمک میدان بیاورد و این رژیم تروریست و کودک‌کش را به اشد مجازات برساند تا هرچه زودتر ماشین جنگی این رژیم متوقف شود و وعده الهی بر نابودی ستمکاران تحقق یابد.

کد خبر 6236083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha