۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴:

هشت سال دفاع مقدس مهر تأییدی بر افتخارآفرینی سربازان قهرمان است

هشت سال دفاع مقدس مهر تأییدی بر افتخارآفرینی سربازان قهرمان است

خرم‌آباد - فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ گفت: هشت سال دفاع مقدس ما مهر تأییدی بر افتخارآفرینی سربازان غیوری است که با تبعیت از ولایت، پوزه استکبار جهانی را به خاک مالیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم بختیار کرمی نیا فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ به مناسبت پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در پیامی فرارسیدن روز سرباز را به‌تمامی سربازان غیور ایران اسلامی به‌ویژه سربازان دلیر ارتش در استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی موهبتی بزرگ و الهی است و مردان جوان این مرزوبوم با افتخار لباس مقدس سربازی بر تن نموده و از کیان نظام مقدس و کشور عزیزمان دفاع می‌کنند.

تاریخ پر افتخار ایران اسلامی یادآور روزهای بزرگ و غرورانگیز و لحظه‌های حساس و سرنوشت‌سازی است که بر پیشانی آن نام سربازان می‌درخشد.

ایران اسلامی همواره صحنه رشادت، ایثار و دلاوری‌های مردان جوانی بوده است که به‌دوراز هیاهوهای رسانه‌ای و تبلیغاتی جان‌عزیزشان را در طبق اخلاص نهاده و در حراست از مرزهای این خاک پاک عاشقانه استقامت کرده‌اند.

هشت سال دفاع مقدس ما مهر تأییدی است بر افتخارآفرینی سربازان آن جوانان غیوری که با تبعیت از ولایت و فرامین بنیان‌گذار انقلاب اسلامی پوزه استکبار جهانی را به خاک مالیدند و مانع از جدایی حتی ذره‌ای از خاک پاکمان شدند.

اینجانب فرارسیدن روز سرباز که مصادف با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس است را به‌تمامی سربازان قهرمان ایران اسلامی و به‌ویژه سربازان غیور مجموعه ارتش در استان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم شاهد تداوم پیروزی‌های شگرفت این سربازان عزیز در صیانت از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلابی باشیم.

کد خبر 6236135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha