۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳

نماینده مردم اردبیل:

عملکرد بنیاد مسکن اردبیل در حوزه «نهضت ملی مسکن» قابل قبول است

عملکرد بنیاد مسکن اردبیل در حوزه «نهضت ملی مسکن» قابل قبول است

سرعین- نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد بنیاد مسکن اردبیل در حوزه «نهضت ملی مسکن» با توجه به اقدامات انجام یافته در سطح کشور قابل قبول است.

به گزارش خبرنگار مهر، احد بیوته ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه ۴۸ واحدی مسکن ملی سرعین اظهار کرد: بنیاد مسکن استان اردبیل در خصوص طرح مسکن ملی چه در سطح شهر اردبیل و چه در شهرستان‌ها موفق عمل کرده و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی با اشاره به پیگیری‌هایی انجام شده در سطح کشور در بحث اعطای تسهیلات بانکی افزود: امیدواریم با تزریق تسهیلات به این پروژه‌ها شاهد پیشرفت هر چه بیشتر این پروژه در سطح استان اردبیل باشیم.

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی عملکرد بنیاد مسکن را در حوزه‌ی روستاها موفق و قابل قبولی در سطح کشور عنوان کرد و گفت: بنیاد مسکن در خصوص اجرای طرح هادی روستایی، مقام سازی مساکن روستایی و همچنین صدور اسناد مالکیت اراضی و املاک روستایی با دارا بودن توان ماشین آلات سنگین و استفاده بهینه از این توان موفق شده است تا خدمات شایسته‌ای را انجام دهد.

عبدالرضا بهجتی، مدیر بنیاد مسکن شهرستان سرعین نیز در این بازدید گزارشی از مشخصات و چگونگی پروژه ۴۸ واحدی مسکن ملی سرعین ارائه داد و افزود: این پروژه در مساحت ۲ هزار متر مربع و با زیر بنای مفید ۴ هزار و ۶۰۰ متر مربع در ۶ طبقه و هر طبقه شامل ۸ واحد مسکونی با مساحت مفید هر واحد ۶۸ و ۸۵ متر مربع ساخته شده است.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۵۲ درصدعنوان کردو گفت: در حال حاضر نمای ساختمان با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است که این پروژه با آورده ۲۸۰ میلیون تومان از سوی مالکین واحدها در حال اجرا بوده و باقی هزینه این طرح از محل تسهیلات بانکی تامین خواهد شد.

کد خبر 6236140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha