۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۳

مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد؛

خط کشی بیش از ۲۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی کرمانشاه

خط کشی بیش از ۲۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از خط کشی بیش از ۲۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید شهرام کهریزی اظهار کرد: با توجه به اینکه اجرای خط‌کشی در محور های مواصلاتی یکی از تأثیرگذارترین اقدامات درخصوص ایمن‌سازی و کاهش تصادفات جاده ای است؛ طی ۶ ماهه سال‌جاری ۲ هزار ۵۰۰ کیلومتر خط کشی با الویت بزرگراه‌ها و نقاط پرحادثه انجام شده است.

وی افزود: در راستای ارتقاء ایمنی تردد جاده ای از ابتدای سال‌جاری تاکنون، کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با هدف ارتقای سطح ایمنی راه ها به علائم ایمنی، تابلوهای اطلاعاتی و خط کشی راه ها تجهیز شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره نصب علائم جاده ای تصریح کرد: هزار ۸۹۰ عدد تابلو اخطاری، انتظامی و مسیر نمای کامپوزیتی در محورهای مواصلاتی نصب شده است.

وی عنوان کرد: جهت تسهیل تردد و ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای بیش از ۵ کیلومتر نیوجرسی و ۱۴۰ دوربرگردان ایمن سازی و آشکار سازی شده است.

کهریزی در پایان افزود: کاربران جاده ای می توانند پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی به این اداره کل اطلاع دهند.

کد خبر 6236144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha