۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اعلام کرد:

اجرای ۲۰ هزار برنامه فرهنگی و هنری در مازندران

اجرای ۲۰ هزار برنامه فرهنگی و هنری در مازندران

ساری -مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: ۲۰ هزار برنامه فرهنگی و هنری همزمان با هفته دفاع مقدس در استان در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حسن سلامی ظهر چهارشنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت از دفاع مقدس به عنوان برگ زرین در تاریخ کشور یاد کرد و گفت: مردم ایران اسلامی نسبت دفاع مقدس تکلیف شرعی داشتند و با جان و دل در این عرصه حضور داشتند.

وی حضور مردم و نقش رهبری حضرت امام راحل را رمز پیروزی امت اسلامی یاد کرد و گفت: دفاع مقدس به عنوان یک فرهنگ و مکتب در اذهان ملت ایران اسلامی جای گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اظهار اینکه مکتب دفاع مقدس نجات دهنده کشور در تنگناهای مشکلات است، تصریح کرد: امروز از ۵۰۰۰ نفر از رزمندگان و پیشکسوتان جهاد مقاومت در استان تجلیل شد و در مجموع تا پایان سال از ۶۰ هزار نفر تجلیل می‌شود.

سرهنگ سلامی به ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: ۲۰ هزار برنامه فرهنگی هنری در این هفته رگزار می‌شود.

وی همچنین با اظهار اینکه ۲۵۰ برنامه همزمان با کنگره بزرگ شهدا در استان جرا می‌شود به افتخار آفرینی های مازندرانی‌ها در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ۱۷۴ هزار مازندرانی به عنوان رزمنده در این دوران حضور داشتند.

وی ۲۱ خانواده دارای سه فرزند شهید و ۳۷۵ خانواده دو فرزند شهید را از افتخارات استان مازندران بیان کرد و گفت: اولین شهید روحانی و مسن‌ترین شهید نیست متعلق به استان مازندران است.

کد خبر 6236231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha