۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۵

نماینده ولی فقیه در فارس:

مقاومت شعار نیست بلکه یک شعور است

مقاومت شعار نیست بلکه یک شعور است

شیراز - نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه مقاومت نه شعار بلکه یک شعور است، گفت: تقابل امروز ما با جبهه کفر، تقابل معنویت با نقشه‌های شیطان و جنگ ارزش‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف اله دژکام صبح چهارشنبه در پنجمین آیین ملی تجلیل و تکریم سراسری پیشکسوتان و حماسه آفرینان دفاع مقدس فارس، جنگ ۸ ساله را تقابل با شیطان دانست و گفت: تقابل امروز ما با جبهه کفر تقابل معنویت با نقشه‌های شیطان است و جنگ جنگ ارزش‌هاست.

وی با بیان اینکه نباید یادمان برود که گاهی اوقات بسیاری از ابزار و سلاح‌ها چشم ما را می‌گیرد، ادامه داد: اگر به خداوند متعال توجه نداشته باشیم هیچکدام از این ادوات و ابزارهای جنگی به کارمان نمی‌آید.

آیت الله دژکام در ادامه با اشاره به سخنرانی نخست وزیر رژنم صهیونیستی در کنگره آمریکا که اعلام کرده ما از هر کسی که ضربه بخوریم به خاطر ایران است افزود: عمده کینه آنها با ایران و ایرانی است چون به خداوند ایمان داریم و همین ایمان و اعتقاد آنها را خشمگین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر این فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند، دشمنان به کمتر از دست کشیدن ما از اسلام راضی نیستند، گفت: دشمنان راضی نمی‌شوند مگر زمانی که ما تابع دین آنها شده و از اسلام دست برداریم و با آنها معامله کنیم؛ اما تا کجا باید معامله کرد؟ آیا بر سر دین هم قرار است معامله کنیم؟

نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به مسئله مقاومت حزب الله، افزود: این بار با دفعات دیگر فرق دارد چون میلیون‌ها نفر در دنیا و جامعه ما پشت سر محور مقاومت ایستاده و از آنها حمایت می‌کنند.

آیت الله دژکام با بیان اینکه مقاومت شعار نیست، بلکه یک شعور است، تصریح کرد: قدم اول ایستادگی مقابل دشمن این است که به خدای متعال توجه داشته باشیم.

کد خبر 6236237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha