۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۱

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

ایران در عرصه نظامی به نقطه بازدارندگی و خودکفایی رسیده‌ است

ایران در عرصه نظامی به نقطه بازدارندگی و خودکفایی رسیده‌ است

قم- معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز به لحاظ توان نظامی، ساخت تجهیزات و تسلیحات نظامی به بازدارندگی و خودکفایی رسیده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ مهدی خواجه امیری ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز سرباز که در حرم بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: امنیت و استقلال امروز نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس است که از بن جانشان برای صیانت از مرزهای خاکی، هوایی و دریایی کشور گذشتند.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در منطقه خاورمیانه و تمام جهان از اقتدار ویژه‌ای برخوردار بوده و به یک بازدارندگی رسیده است.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای صیانت از مرز و بوم کشور و دفاع از مظلومان جهان در حال ارتقا و تقویت توان‌های رزمی و نظامی خود است و در صورت لزوم توان تمام خودمان را برای مقابله با دشمنان بکار می‌گیریم.

امیر خواجه امیری ابراز کرد: امروز به لحاظ توان نظامی، ساخت تجهیزات و تسلیحات نظامی به بازدارندگی و خودکفایی رسیده‌ایم و در حال تجهیز نیروهای نظامی برای دفاع از مرز و بوم کشور ایران هستیم.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: امروز درگیر یک جنگ ترکیبی با محوریت جنگ شناختی هستیم و ما باید با تقویت بینش‌های بصیرتی و سیاسی نسبت به مسائل روز مانع فائق به عمل آمدن توطئه‌های شوم دشمنان شویم.

امیر خواجه امیری خاطرنشان کرد: ما تمام توان خود را برای پیشرفت و ترقی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق آرمان‌های والای امامین انقلاب و انقلاب اسلامی به کار می‌بندیم و همه با تاسی از مقام معظم رهبری تا پای جان از کشور ایران اسلامی صیانت خواهیم کرد.

کد خبر 6236287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha