۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۰

«ترامپ» با «زلنسکی» دیدار نخواهد کرد

«ترامپ» با «زلنسکی» دیدار نخواهد کرد

تیم ستاد انتخاباتی نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد که او با رئیس‌جمهور اوکراین دیدار نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، تیم ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای دیدار ترامپ و «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین وجود ندارد.

پیش از این رسانه‌های اوکراینی اعلام کرده بودند که رئیس‌جمهور این کشور این هفته با نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد و «طرح پیروزی» خود را با آنها در میان خواهد گذاشت.

دونالد ترامپ دیروز سه‌شنبه بار دیگر با انتقاد از کمک‌های مالی و تسلیحاتی آمریکا به اوکراین اعلام کرد که «مشارکت آمریکا در جنگ اوکراین باید پایان یابد.»

وی دراین‌باره گفت: بایدن و کامالا هریس ما را وارد این جنگ در اوکراین کردند و هیچ راهی برای بیرون‌کشیدن ما از این جنگ ندارند.

ترامپ در ادامه با بیان اینکه «بایدن می‌گوید ما نمی‌توانیم بدون پیروزی از این جنگ خارج شویم و روسیه پیروز شود.» افزود: من مذاکره خواهم کرد، من کمک خواهم کرد که از این جنگ خارج شویم. ما باید از آنجا خارج شویم.

نامزد جمهوری‌خواهان دیروز همچنین نیز با انتقاد از کمک‌های مالی و تسلیحاتی واشنگتن به کی‌یف اعلام کرد که ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین هر بار که به واشنگتن سفر می‌کند با ۶۰ میلیارد دلار پول به اوکراین برمی‌گردد.

دونالد ترامپ دراین‌باره گفت: زلنسکی می‌خواهد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده پیروز شوند، زیرا او می‌تواند از آنها کمک دریافت کند، اما من عملکرد متفاوتی خواهم داشت و بر روی صلح کار خواهم کرد.»

وی همچنین افزود: من اگر در انتخابات پیروز بشوم، اولین کاری که می‌کنم زلنسکی و رئیس‌جمهور پوتین را صدا می‌زنم و به آنها خواهم گفت که توافق کنید. این دیوانگی است.

کد خبر 6236310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha