۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۴

استاد حوزه و دانشگاه:

آمریکا و اسراییل توان مقابله با مسلمانان متحد و همدل را ندارند

آمریکا و اسراییل توان مقابله با مسلمانان متحد و همدل را ندارند

سنندج_ استاد حوزه و دانشگاه گفت: با وحدت و یکپارچگی مسلمانان نه آمریکا و نه اسرائیل توان مقابله با مسلمانان متحد و همدل را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب‌یزدی، رئیس وعاظ کشور ظهر چهارشنبه در همایش «یاوران وقف» در سنندج گفت: وجود مقدس رسول اکرم بزرگترین منبع انرژی است که باید قدردان آن باشیم.

وی بیان کرد: ساده زیستی، و مهربانی از ویژگی پیامبر اسلام بود که با وجود جایگاهی که داشت مانند مردم عادی زندگی می‌کرد.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: سلوک رسول خدا دریای بیکران معرفتی بود که سررشته این نور از جانب خدا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیب یزدی بیان کرد: سلوک و زندگی نبی اکرم سراسر درس برای ما بود و وحدت، برادری، اتحاد، انسجام برای مسلمانان و مؤمنان اولویت اهداف ایشان بود.

وی گفت: وحدت اسلامی، باید مبتنی بر ماهیت اسلامی باشد نه جنبه شعاری چرا که این واژه یک امر ضروری در جوامع اسلامی است.

استاد حوزه و دانشگاه اعلام کرد: تفرقه و اختلاف، مرضی خطرناک و مسری است که در نقطه مقابل آن بقا و عزت اسلام در گرو وحدت و انسجام مسلمانان قرار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیب یزدی عنوان کرد: با اتحاد و یکپارچگی مسلمانان نه آمریکا و نه اسرائیل توان مقابله با مسلمانان را ندارند.

وی بیان کرد: سکوت کشورهای اسلامی که شاهد جنایات اسرائیل در غزه و لبنان هستند، با وجود تجاوزهای رژیم صهیونیستی نشان بی غیرتی آنها است.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: استکبار و صهیونیست از ایران می‌هراسند، و کشورهای اسلامی متحد اسرائیل بدانند زمانی که این رژیم اشغالگر بر پیکر اسلام خدشه وارد کند، دیگر به سایر کشورهای اسلامی رحم نخواهد کرد و این کشورها هم از این تجاوز در امان نیستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عنوان کرد: توان مضاعف و ایمان وسیع در مسئله وحدت را باید مدنظر قرار داد چرا که در سایه وحدت زندگی شرافتمندانه‌تر و آبرومندانه‌تر فراهم می‌کند.

کد خبر 6236355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha