۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۴

تجلیل از رادیو قرآن برای برنامه‌های «طلیعه» و «جشنواره قرآنی صد»

تجلیل از رادیو قرآن برای برنامه‌های «طلیعه» و «جشنواره قرآنی صد»

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، از اقدام رادیو قرآن برای پخش زنده ویژه‌برنامه‌هایی در دانشگاه افسری امام علی (ع) تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی قرآن، امیر محمدرضا فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران، اقدام رادیو قرآن نسبت به ویژه برنامه‌های زنده «طلیعه» و «جشنواره قرآنی صد» که به‌صورت زنده و مستقیم از دانشگاه افسری امام علی (ع) پخش شد، اقدامی ارزشمند و شایسته خواند.

امیر فولادی درباره اهمیت اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و ایجاد انگیزه از سوی رسانه ملی، اظهار کرد: اگر صدا و سیما در مقاطع و زمان‌های مختلف بتواند در این مراکز بیشتر حضور پیدا کند و فعالیت‌های قرآنی آنها را بازگو کرده و به نمایش دربیاورد و مردم از این اقدامات و فعالیت‌ها آگاه شوند، می‌تواند در جذب دانشجو و ایجاد انگیزه در دانشجویان تاثیر بسزایی داشته باشد.

شبکه رادیویی قرآن به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین آغاز سال تحصیلی جدید، ویژه برنامه‌های «مجله صبحگاهی طلیعه» و «جشنواره قرآنی صد» را از دانشگاه افسری امام علی (ع) به‌صورت زنده و مستقیم تقدیم مخاطبان خود کرد.

کد خبر 6236377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha