نبیه بری: ۲۴ ساعت سرنوشت‌ساز را پیش‌رو داریم

نبیه بری: ۲۴ ساعت سرنوشت‌ساز را پیش‌رو داریم

رئیس پارلمان لبنان در سخنانی با اشاره به تلاش‌های خود برای توقف حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، ۲۴ ساعت آینده را سرنوشت‌ساز عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان در گفت‌وگو با روزنامه «الشرق الأوسط» اعلام کرد که در حال تلاش جدی به همراه طرف‌های بین‌المللی از جمله واشنگتن برای مهار تشدید تنش اخیر رژیم صهیونیستی علیه لبنان است.

رئیس پارلمان لبنان تاکید کرد که ۲۴ ساعت آینده برای موفقیت یا شکست این تلاش‌ها جهت دستیابی به راه‌حل‌های سیاسی لازم، سرنوشت‌ساز خواهد بود.

وی تصریح کرد که تماس‌های فشرده‌ای در حال انجام است و او در هماهنگی کامل با «نجیب میقاتی» نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور لبنان که در حال حاضر در نیویورک به سر می‌برد، مشغول این اقدام است.

رئیس پارلمان لبنان در ادامه افزود: امیدوارم این تلاش‌ها به نتیجه برسد، زیرا هیچ جایگزینی جز جنگ و مصائب بیش‌تر ندارد.

همچنین بری مجدداً بر پایبندی لبنان به اصول ثابت خود تاکید کرد و در پاسخ به پرسشی پیرامون امکان پذیرش جدایی جبهه لبنان از جبهه غزه از سوی حزب‌الله گفت: اقدامات ما عدم جدایی این دو موضوع را مورد توجه قرار می‌دهد و روی آن‌چه پیش از جنگ غزه و پس از آن در گفت‌وگوها با آموس هوکشتاین فرستاده رئیس جمهور آمریکا حاصل شده تمرکز دارد.

رئیس پارلمان لبنان بدون اشاره به جزئیات این طرح تاکید کرد: باور دارم که این تنها راه حل در دسترس و قابل اجراست.

کد خبر 6236445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha