۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۰

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

رسیدگی به محلات کم برخوردار در اولویت شهرداری بندرعباس قرار گیرد

رسیدگی به محلات کم برخوردار در اولویت شهرداری بندرعباس قرار گیرد

بندرعباس- عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با ابراز نارضایتی از وضعیت خدمات در محلات بندرعباس، گفت: رسیدگی به محلات کم برخوردار در اولویت شهرداری بندرعباس قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن سالاری در نطق پیش از دستور یکصد و سی و نهمین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: حفظ منافع یکایک شهروندان و توجه ویژه به محلات کمتر برخوردار یکی از اصلی‌ترین اهداف انتخاب شهردار بندرعباس بود اما متأسفانه از سوی شهرداری بندرعباس در راستای زدودن چهره‌ی فقر و محرومیت در مناطق و محلات کمتر برخوردار اقدام شایسته‌ای انجام نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ضرورت دارد رسیدگی به محلات کمتر برخوردار شهر بندرعباس در اولویت شهرداری بندرعباس قرار گیرد.

وی افزود: اگر روال عدم رسیدگی به مشکلات شهر بندرعباس به همین ترتیب باقی بماند، سبب بدبینی عمومی خواهد شد و این موضوع زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس عنوان کرد: در بسیاری از محلات بندرعباس مانند دوراهی ایسینی، کمربندی، شیراول، شیرسوم، چاهستانی‌ها، دوهزار، شهرک توحید و نایبند؛ هنوز شاهد آن هستیم که جمع‌آوری زباله به شکلی ابتدایی انجام می‌شود که باید به این امر رسیدگی شود.

سالاری خاطرنشان کرد: شهر موجودی پویا است و عدم رسیدگی به ظواهر بیرونی و البته درونی آن سبب فرسودگی و استهلاک آن خواهد شد؛ زندگی در شهر بندرعباس هم‌اکنون بسیار توان فرسا شده است، آلودگی‌های محیطی، چهره‌ی نازیبای شهر، فضای نامناسب سبز، نبودن امکانات رفاهی شهری، تفرجگاه‌های اندک، نداشتن زمین بازی و ورزشی به ویژه در محلات آسیب‌پذیر و کمتر برخوردار به شهر بندرعباس چهره‌ای نازیبا داده است که باید رسیدگی به این امور در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر 6236467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha