۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان مطرح کرد؛

راه‌اندازی بخش خدمات رفاهی بیمارستان قلب فرشچیان همدان

راه‌اندازی بخش خدمات رفاهی بیمارستان قلب فرشچیان همدان

همدان _ رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از راه‌اندازی بخش خدمات رفاهی بیمارستان قلب فرشچیان همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکترمحمدمهدی مجذوبی در آیین افتتاحیه بخش خدمات رفاهی بیمارستان قلب فرشچیان همدان اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیات وزیران، دانشگاه‌ها موظف هستند ۱۰ درصد از تخت‌های بستری خود را به خدمات رفاهی اختصاص دهند.

وی در ادامه گفت: بنابراین راه‌اندازی بخش ویژه رفاهی بیمارستان قلب فرشچیان با هدف ایجاد تسهیلات رفاهی برای بیماران متقاضی و پذیرش گردشگران سلامت داخلی و خارجی انجام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر ضرورت و اهمیت جذب گردشگری سلامت افزود: وجود بخش خدمات رفاهی بیمارستان قلب فرشچیان همدان می‌تواند به طور قابل توجهی در جذب گردشگران سلامت مؤثر باشد و ظرفیت‌های درمانی کشور را افزایش دهد.

وی بهره برداری از این بخش را گامی مهم در راستای بهبود خدمات بیمارستانی و ارتقای کیفیت درمان دانست و اضافه کرد: این بخش پس از تغییر کاربری به اتاقهای تک تخت ویژه با ۱۴ تخت مجهز و ۱۲ تخت دیگر در بخش قبلی گردشگری سلامت و فضاهای اضافه شده به ظرفیت بیمارستان، جانمایی شد.

رئیس بیمارستان قلب فرشچیان در این مراسم گفت: همه بیماران با مشکلات قلب و عروق و آن دسته که تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته‌اند، می‌توانند از این بخش بهره‌مند شوند.

دکتر امیرحسین یزدی، همدان را قطب درمانی قلب در غرب کشور دانست و افزود: می‌توان از این فرصت در حوزه گردشگری سلامت بهره برد.

وی خاطرنشان کرد: این بخش پذیرای بیمه‌های تکمیلی است و هزینه بستری برای بیماران بسیار کم خواهد بود.

رئیس بیمارستان قلب فرشچیان اظهارکرد: با راه اندازی بخش جدید خدمات رفاهی بیمارستان قلب فرشچیان، ظرفیت تخت های این بیمارستان کاهش نیافته است.

یزدی اظهار کرد: بیمارستان قلب فرشچیان یکی از بیمارستان های استاندارد کشور با درجه عالی است و در همه بخش‌های عادی و ویژه از نظر کیفیت، فضا و امکانات خدمات بسیار مطلوبی به بیماران ارائه می کند.

کد خبر 6236537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha