۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۱۷

مدیر حرم بانوی کرامت:

هنرمندان در معرفی شخصیت حضرت معصومه(س) اهتمام بیشتری داشته باشند

هنرمندان در معرفی شخصیت حضرت معصومه(س) اهتمام بیشتری داشته باشند

قم- مدیر حرم بانوی کرامت گفت: آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) همواره بستر هنروری را برای فعالان این عرصه فراهم کرده و هنرمندان در معرفی شخصیت بانوی کرامت باید اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام صفر فلاحی عصر چهارشنبه در آیین رونمایی از رمان «ده تن» اظهار کرد: آستان مقدس حرم بانوی کرامت به عنوان یک مرجعیت فرهنگی همواره فضای هنری را برای هنرمندان فراهم کرده تا استعدادهای هنری و فرهنگی شکوفا شود.

مدیر حرم بانوی کرامت بیان کرد: آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) همواره بستر هنروری را برای فعالان این عرصه فراهم کرده و همچنین حرم مطهر متجلی یک نمایشگاه بزرگ و اصیل است.

وی ابراز کرد: رمان «ده تن» اثری بسیار شایسته و وارسته‌ای با موضوعیت سیره امام حسین (ع) است وهرچه از برکات ایشان نوشته شود، از مقبولیت آن کم نخواهد شد.

حجت الاسلام فلاح تصریح کرد: بانوی کرامت (س) همواره خیرات و برکات بسیاری برای شهر مقدس قم داشته است و هنرمندان باید به شخصیت والا و برجسته این حضرت توجه بیشتری دشته باشند.

مدیر حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: سیره حضرت معصومه (س) به عنوان یکی از بانوان برجسته و تاثیرگذار اسلام باید بیشتر بازگو و شخصیت این حضرت تبیین شود.

کد خبر 6236637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha