۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۴۴

احداث ورزشگاه در نیاسر کاشان در پاسخ به مطالبات مردمی بوده است

احداث ورزشگاه در نیاسر کاشان در پاسخ به مطالبات مردمی بوده است

کاشان - معاون مدیر کل و رییس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: احداث ورزشگاه و تکمیل آن در نیاسر کاشان با ظرفیت خیرین در پاسخ به مطالبات مردمی در دستور کار جدی مسئولین قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، چندی پیش آیین کلنگ زنی مجموعه چند منظوره ورزشی شهر نیاسر بر زمین زده شد که پس از آن اخباری در فضای مجازی منتشر شد که صحت و سقم آن را از رییس اداره راه و شهرسازی جویا شدیم.

در این زمینه مجتبی آراسته در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یکی از نیازهای شهر نیاسر ایجاد و تکمیل تاسیسات ورزشی و افزایش سرانه ورزش است، اظهار داشت: با توجه به مطالبات مردمی و اینکه از ظرفیت خیرین برای ساخت این مجموعه استفاده می شود، اداره راه و شهرسازی کاشان نیز از این اقدام خداپسندانه استقبال کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های مهم اداره راه و شهرسازی کاشان واگذاری زمین دولتی برای ساخت ورزشگاه و مجموعه های ورزشی در سطح شهرستان است، ابراز داشت: نیاز مردم شهرستان به امکانات ورزشی موضوعی مشخص بوده و قابل تقدیر است که خیرین بزرگوار برای ساخت و احداث ورزشگاه ها به آن ورود کرده اند.

رییس اداره راه و شهرسازی کاشان با اشاره به انتشار برخی از اخبار در فضای مجازی نسبت به زمین مجموعه ورزشی شهر نیاسر کاشان تصریح کرد: مراحل اداری و اجرایی تکمیل ورزشگاه نیمه تمام که قرار است با همت خیر انجام شود توسط اداره ورزش و جوانان کاشان در حال پیگیری است.

وی همچنین افزود: با اقدامات انجام شده مقدمات قرارداد واگذاری و پیگیری روند قانونی توسط دستگاه های مربوطه در حال انجام است.

کد خبر 6236643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha